דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מעל לעולם שלנו קיימת מציאות רוחנית. איננו מרגישים בה, איננו מכירים אותה, אך אנו רוצים להגיע אליה. בעולם שלנו, הכול מתרחש בין הרצונות האגואיסטיים, שכל אחד מהם מושך לעצמו. בעולם העליון, הרוחני – הכול הפוך, כל אחד משתדל לעשות משהו לתועלת הזולת. זהו עולם הפוך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו נמצאים בתוך הזרם של אור האמונה, הוא עוטף אותנו מכל הצדדים ומעביר ממצב למצב. אנו רואים באור האמונה מימדים אחרים: אלה אינם צירי תלת מימד, אלא אין סוף מימדים, עולם אינטגרלי, עגול, שאין לו סוף, למעלה מזמן ומקום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו יצורים נצחיים! איננו מרגישים זאת, כיוון שאנו כלואים בכלוב צפוף, בעולם הזה. אין מקום גרוע יותר בבריאה, מאשר העולם הזה שבו אנו חיים. בואו לא נסכים לכך, נתעורר ונביט מעלה!
עלינו לצאת משליטת האגואיזם, ששואף לחטוף יותר ויותר. בואו נגלה את החיים האמיתיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון האגואיסטי גוסס – אני מפסיק לדרוש בעבור עצמי, הופך לחופשי. העיניים נפקחות, נפתחים בי חושים שלא היו לי קודם, שכן הם היו חסומים – אני מרגיש את העולם העליון. עלינו לעלות מעל לאגואיזם דרך החיבור בינינו ולבקש מהבורא שייתן לנו את כוח ההשפעה, בכדי שנהיה בדבקות עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל לנו לנסות לגבור על הרצון שלנו. לעולם לא נוכל ללכת כנגדו. עלינו רק לבקש מהבורא והכול יקרה. אנו רוצים, שהבורא יפתח בנו את תכונת ההשפעה – כלומר, שהוא יגלה את עצמו. אז האדם יהפוך לדומה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל לנו לפחד, שאנו מרוחקים ומנותקים מהבורא. אנו דבוקים בו, בתוכו, גם כעת. לכן בואו נפתח מתוך המצב הזה את הרגשת הקירבה לבורא, את הרצון לדבוק בו בכל לב ונפש, בכל המחשבות. שום דבר אינו משתנה, למעט המודעות של האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נולדים בעולם הזה, שהוא הגרוע ביותר מכל העולמות. בואו נעלה למצב טוב יותר! הבורא רוצה שנשמח, שנשיג דרך האיחוד את עולם הטוב המוחלט, עולם עליון, עולם מלא אור, שאין בו רע. הבורא מתקרב כאשר שורים בקבוצה שמחה ויחסים טובים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לכונן בינינו קשר סביב כל כדור הארץ. זה יגן עלינו, יעניק לנו ביטחון, שמחה, יגביר את החוסן כנגד וירוס הקורונה וכל הבעיות האחרות. אף מזיק לא יוכל להתקרב אלינו, שהרי הכול תלוי רק ביחסים בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הקליפה, הרצון האגואיסטי, נמצאת בינינו, אזי הווירוסים יחדרו לשם. ואם קיים בינינו מקום לקדושה, יחס טוב זה לזה, אזי אף וירוס מזיק לא יוכל להיכנס לשם. הדבר מנוגד לחוק הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע מוביל אותנו למצב חדש, אנחנו חייבים להכיר מה קורה ולהביא את עצמנו להיות מותאמים אליו. עד שנעשה זאת, כלום לא ישתנה. אנחנו לא נוכל להחזיר את הילדים לבתי הספר, את המבוגרים לעבודה – נשב בבית עד שנבין שחייבים להתנהג אחרת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הוא וירוס רוחני, שמגיב לרוח השורה בין בני אדם. הוא ניזון משנאה ששורה בינינו, מתפתח וחי בתוכה. ככל שיש יותר כעסים, מאבקים ודחייה בינינו, כך הווירוס מרגיש נוח יותר ומתרבה בתוך הסביבה המזינה הזאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקרבות ההדדית מסוגלת לחטא את המקום בו חי הוירוס – בתוך השנאה שלנו זה לזה. מפריד בינינו שאנו מחויבים לשמור עליו – המרחב הזה מלא בטענות וריבים. זוהי סביבה טובה עבור הוירוס.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest