דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לתקן את היחס שלנו לזולת; לא לרצות להרע לאיש. זה לא פשוט. הרי כשהטבע שלנו מתגלה אנחנו רואים שבתת הכרה אנחנו מחפשים כיצד להזיק זה לזה. אנחנו כמו חרקים שמתרוצצים ומחפשים לנשוך זה את זה, לדחוף או אפילו לאכול זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המחשבות הטובות מסוגלות לנטרל את הוירוסים ולעצור את הטייפונים. המחשבה נמצאת ביסודו של שדה הכוח. נאמר שהכל במחשבה יתברר. ומהמחשבה זה כבר משתלשל לדרגות נמוכות יותר, עד שמגיע לוירוסים, המהוים את נושאי המידע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במחשבות שלנו אנחנו יכולים להשפיע על כל היקום, על כל העולמות. וכשהמחשבות שלנו מתחברות ביניהן הן מגיעות עד לכוח העליון ואנחנו מרגישים שאנחנו מפעילים בכך את כל הטבע, בצורה אינסופית וחוצת גבולות. אנחנו חייבים להגיע לכך. לא נוכל להסתתר ממטרת הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה מאפשרת להרגיע את הוירוסים ולהביא לאיזון. צריך להביא לאיזון את כל הכוחות המפעילים את הוירוסים בכדי שהם יכנסו תחת צמצום ומסך. ואז כל הוירוסים שמעוררים היום את המחלה יהפכו למועילים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העולם צריך לעבור את החינוך האינטגראלי בכל הדרגות החל מגן ילדים. אם זה יקרה, אנחנו נראה כיצד הטבע מיד יתחיל לעזור לנו. כל המחלות ייעלמו, שהרי בני האדם יתקרבו ביניהם עד כדי כך שבקשר ביניהם הם יתחילו לגלות דרגה אחרת של קיום, את העולם הבא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני מאפשר למחשבה לא טובה לצאת החוצה, לבוא לידי ביטוי ולהישמע, אזי אני מאפשר לה להתגלות. כל עוד היא נמצאת בתוכי, אני יכול לדכא אותה, למנוע מהמחשבות האלה לצאת החוצה ממני, כלומר לבצע צמצום על הטבע המקורי שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו חיים בעולם המחשבות. מחשבה היא פעולה. אם אני מאפשר למחשבות לא טובות לצאת ממני, אזי אני פועל בכך לרעה. כל אדם בעולם יצטרך לבדוק את עצמו, את צורת ההשפעה שיוצאת ממנו כלפי הזולת. כל אחד יידרש לעבודה ומאמצים פנימיים ועמוקים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשנשנה את המחשבות משליליות לחיוביות, נציל את עצמנו מווירוס הקורונה ונפטור את העולם מהמגפה ומבעיות אחרות. נביא את עצמנו להתאמה לטבע, בכדי שכל דרגותיה – דומם, צומח, חי ומדבר יהיו בהרמוניה, במחשבות טובות, בהשלמה הדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נאפשר למחשבות האגואיסטיות לשלוט בנו ולא נגיע לאיחוד, אזי וירוס הקורונה יתפשט יותר ויותר. לא תהיה שום תרופה כנגדו, שהרי וירוס הקורונה הוא הצגה של היחסים הלא טובים בינינו. אלא שאנו מכנים את התופעה הזו "וירוס".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשקלקולים מתגלים בצורת וירוסים, ניתן לתקנם באמצעות כוח שמעליהם, שהוא – המחשבה.
הווירוסים הם נשאים, שמעבירים מחשבות, מידע לחלקי הגוף השונים ולמוח.
המחשבות והרצונות פועלים ברמות אגואיסטיות גבוהות ובאים לידי ביטוי בווירוסים מסוכנים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להפוך את יחס האגואיסטי כלפי הזולת ליחס טוב באמצעות עבודה בקבוצות, בכדי למשוך את הכוח הטוב שנסתר בטבע ולאלץ אותו להתגלות. אנו דורשים, שכוח הטוב הזה, היחסים הטובים, האיחוד, יתגלו בינינו בקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם העתידי, הוא עולם שבנוי על בסיס השפעה הדדית, שבתוכה נגלה בינינו את הבורא. במקום לחיות בשדה השנאה, אנו נחיה בשדה האהבה. האהבה הזאת היא הבורא שבינינו. האנושות עולה לרמות קיום אחרות. הפתרון לבעיות טמון בכך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest