דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מחויבים לערבות הדדית מעל לכל הסתירות מכוח חוק טבע. אנו חייבים להשיג ולבנות אהבה מעל לכל הסתירות. כשאני רואה את השנאה ההדדית של מארגני ההפגנות, במקום ארגון האהבה, אני רואה כיצד הם מסתדרים בטורים, שמובלים להשמדה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להחליט ביום הכיפורים, יום הדין הנוכחי, איך עלינו לפעול. העולם זקוק לאיחוד. אני מאחל שביום הכיפורים לבבנו ייפתחו זה לזה, לא יתרחקו אלא יתקרבו זה לזה, יתאחדו לאחד, ללב אחד. אני מאחל שזה יהיה יום הדין שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום הכיפורים, על האדם להתרכז במחשבותיו, לעלות במקצת מעל לאגואיזם שלו, מעל לדעותיו הקדומות, להרגליו, ולנסות לדון את עצמו בצורה אובייקטיבית: שאינו מחובר עם אחרים בקשרים טובים, אדיש לכולם, אינו חושב על יום המחר ומזלזל בכך בעצמו ובזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, איגרת י"ג:
"יתאמץ לראות מעלות החברים, ולא חסרונם כלל חס ושלום, ויתקשר באהבה אמיתית יחד, עד "ועל כל פשעים תכסה אהבה""

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם פעל כך שאפילו לאדם פשוט ישנה אפשרות להגיע לדבקות בבורא. כאשר קודם רק אנשים מיוחדים זכו לאיחוד עם הבורא. ולפני הבעש"ט רק גדולי נשמה יכלו להגיע לקשר עם הבורא…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם פעל שאדם פשוט שאם הולך בדרכו יכול לזכות לדביקות ה' כמו תלמיד חכם מובהק, משא"כ לפניו היו צריכים להיות תלמידי חכמים גדולים בכדי לזכות לדבקות ה'. ולפני הבעש"ט היו צריכים להיות גדולי עולם, אחרת לא היו יכולים לזכות להשגת אלוקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא חסר לך כלום, אלא ללקט את כל החלקים המדולדלים, שהתדלדלו מנשמתך ולחבר אותם לגוף אחד. והבורא ישרה את נוכחותו לנצח בתוך הגוף השלם הזה. והמבוע של תבונה רבה, ונחלים עליונים של אור, יהיו כמעיין שלא פסק.
(על פי בעל הסולם, איגרת ד')

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפי אגרת מז': סידרתי לכם סדרים אשר יאפשרו לכם לא לפנות לאחור. והעיקר בזה הוא אחדות החברים. ואם על אף הכל אתם תחזיקו בכך, אתם תתקדמו ללא ספק, תקבלו כוחות גדולים יותר ויותר ותעלו מעלה מעלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סידרתי לכם סדרים, שעל ידם מסוגלים על כל פנים להחזיק מעמד ומצב, מבלי נטות אחורנית ח"ו, ואשר אחד המיוחד בהם הוא, דיבוק חברים. והבטחתי נאמנה, שמסוגלת היא, האהבה הזאת. ואזכיר לכם כל דבר טוב שאתם צריכים, ואם הייתם מתחזקים, על כל פנים בדבר הזה, ודאי הלכתם מחייל אל חייל בעליות הקודש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, כתבי הדור האחרון:
"מגמת החיים הוא לזכות לדבקותו מטעם תועלת ה' לבדו בקפדנות. או לזכות את הרבים שיגיעו לדבקותו"

תוצאת תמונה עבור טוויטר עשו כפי כוחכם, ותשועת ה' כהרף עין, והעיקר העומד היום לפניכם, הוא אחדות החברים והתאמצו בזה יותר ויותר, כי יש בה לשלם בעד כל החסרונות.
(בעל הסולם. אגרת י')

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, הקדמה לספר "פנים מאירות ומסבירות":
"אין אדם חי לצורך עצמו, אלא לצורך השלשלת כולו, באופן שכל חלק וחלק מהשלשלת, אינו מקבל את אור החיים לתוך עצמו, אלא רק משפיע אור החיים, לכללות השלשלת"

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנני מצווה, שתתחילו בכל מאמצי כוחכם לאהוב איש את חבירו, כמו את עצמו, ולהצטער בצרת חבירו, ולשמוח בשמחת חבירו עד כמה שאפשר. ואקווה שתקיימו בזה דבריי ותשאו העניין בשלימותו (בעל הסולם. אגרת מ"ט)

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. שלום כבוד הרב ד"ר לייטמן,
    מחילה אבל איני מבין את ההתנגדות שלך להפגנות.
    האזרחים האלה לא מאוד שונים ממך גם הם רוצים לשנות ולקבל השפעה שתטיב לכל העם.
    יכול להיות שזו טעות אבל כוונותיהם טובות
    תודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest