דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם (פרעה) מתפתח עד כדי כך, ששליטתו הופכת מנעימה לבלתי נסבלת, ובכך הוא דוחף אותנו לחיפוש אחר המוצא מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה בה נתחבר בעשירייה אנחנו נתחיל להרגיש את הנחיצות לחבר אלינו עוד ועוד עשיריות, כשאנחנו מרחיבים את גבולות החיבור שלנו, כיון שרק בצורה כזו נוכל להתקרב אל הבורא יותר ויותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא מתרחש בצורה כמותית ואיכותית. כוח הגילוי תלוי במידה בה אנחנו יכולים להרחיב את הכלי שלנו כאשר אנחנו מוסיפים אליו עשיריות חדשות. ככל שזה קורה, גדלה גם איכות הגילוי – על הכלי העיקרי מתלבשים כלים נוספים, כאשר הם מוסיפים הרמוניות אל הטון העיקרי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השילובים המצלצלים ביותר והארומה העדינה ביותר, כל היופי של הבירורים – מושג באמצעות הוספת עשיריות. כפי שבעולם שלנו ישנו יסוד שלא ניתן להתקיים בלעדיו, אולם היופי מושג בעזרת התוספות, התבלינים, הם מוסיפים טעם, ריח, צבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הרוחני לא נמצא בקואורדינטות של תלת מימד – אין לו צירים אלא כולו דומה לכדור. כאשר אנחנו מעוררים תא אחד, אנחנו מדליקים, מחיים את כל הבריאה. אז אנחנו נראה שכל המרחבים האינסופיים של היקום, כל הגלקסיות – אין ואפס, כיון שאנחנו נצא למימדים אחרים לחלוטין.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדענים לא יכולים להציע פתרון לוירוס הקורונה, לא כדאי לצפות לחיסון. המגפה הזו לא דומה למגפות מקומיות קודמות: הן לא היו מכוונות לתיקון הדור האחרון, לא נבעו מהכוח הכללי ("משיח") – היום הכוח הזה פועל על כל האנושות לראשונה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest