דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לכל מחלה יש ריפוי, המחלה מרפאה. צריך לראות לאן מוביל אותנו וירוס הקורונה ולבוא בעצמנו לאותו המצב הבריא. לשם כך צריכים להבין את המכה הזו. שהרי מאחוריה עומד כוח שלא שואף להכות בנו ללא סיבה, אלא רוצה לרפא…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מיום ליום נעשה יותר ברור: חייבים להכיר בכך שיש אויב אחד משותף – האגואיזם שלנו. לא ניתן להשמידו, אולם ניתן להתעלות מעליו בצורה משותפת. אמריקה מראה: החברה לא מסוגלת לסדר את עצמה. עדיין ניתן להגיע לשיתוף פעולה מושכל או שתהיה מלחמה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר חייבים להכיר בסיבת וירוס הקורונה. אם נבין כיצד לשדרג את היחסים שלנו – כל הבעיות מיד ייעלמו! מטרת הטבע אינה להעביר אותנו דרך מחלה ולרפא, אלא שהיסורים מהוירוס יחייבו אותנו לגלות את היחסים הלא טובים בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר למעלה מהדעת – לפעול ברצון להשפיע, למען החיבור, בהתאם להגדרות רוחניות. בעולם הגשמי כל אחד הוא בפני עצמו – אין חיבור, כיון שכל אחד הוא פועל בעבור עצמו. לעומת זאת, דרך החיבור וההשפעה ההדדית אני מרגיש את המציאות ומביט דרכה על העולם כולו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המדרגות, כל המצבים כבר קיימים במציאות, עלינו להשקיע מאמצים כדי להיכנס לתוכם. אני מכניס את עצמי לדרגת האמונה, לדרגת הבינה, ומי שמחוצה לי, הקבוצה והבורא, הם חשובים ממני. אני רואה, מרגיש ושומע מה מתרחש בחברים, לא בתוכי. זוהי כבר הרגשה רוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר יש לי אמונה למעלה מהדעת, כוח השפעה, אני יוצא לתוכה ומתחיל לבנות את עצמי בהדרגה. זה מה שמכונה רוחניות: מדרגת הבינה גבוהה יותר ממדרגת המלכות, כאשר אנחנו רוצים לחשוב, להרגיש, להבין, לראות – הכל בהתאם למדרגה הבאה, למעלה מעצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה לראות את כולם בעיניים אחרות: לא דרך העיניים שלי אלא דרך העיניים של העשירייה. אותו הדבר בהרגשה בלב ובמוח – אני משתוקק להגיע לתפיסה קולקטיבית בכל, כדי שאראה את העולם לא כאדם בודד אלא כעשירייה. העשירייה היא מבנה רוחני, מה שיתגלה בו הוא מצב רוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אפילו דרווין טען, שלא החזק שורד, אלא המסתגל שורד. ההיסטוריה של האנושות מלמדת על כך, שלא החזקים שורדים, אלא הידידותיים, שאינם שולטים על אחרים. הדבר נכון לכל רמות הטבע ולכל ההיסטוריה האנושית. שיתוף פעולה מנצח את הכוחניות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest