דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצור!
תתחיל לאהוב את ההפרעות שאתה רואה בעולם.
ואז תראה שהשלילי אינו מגיע מהעולם אליך אלא ממך אל העולם. בהצלחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן לבנות את הנשמה לפי רצוננו, כמו היינו בונים בניין, אלא עלינו לחכות לכך, שהבורא יבנה אותה. הפנייה הנכונה עוברת דרך האיחוד בעשירייה וממנו לבורא. אני רק מזמין את הבנייה, אך איני יודע כיצד הבורא יבצע את הבנייה. במיוחד, כאשר אנו בונים את בית המקדש השלישי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה מתהווה בגלל קשר לא נכון בין יסודות הבריאה, שבתקופתנו צריכים להתחבר. באותם המקומות השבורים, שבהם, לפי תכנית ההתפתחות, צריכים להיווצר חיבורים לקראת גמר התיקון, נוצרים וירוסים, כמו מתוך סדקים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן לעצור את וירוס הקורונה באמצעות עטיית מסיכות, ישיבה בבתים, סגירת בתי ספר. עלינו לבצע תיקון במדרגה הגבוהה מכולן – ביחסים בין בני אדם. כשנתחיל לתקן את עצמנו, תוך בניית הקשר הנכון בינינו, ננטרל את וירוס הקורונה. ככתוב: "על כל פשעים תכסה אהבה"!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה בה הילדים לא מבינים כיצד לא להתקרב זה לזה, לנו לא מובן כיצד להתייחס בצורה נכונה זה לזה. כיצד עלי להרגיש את הזולת, בכדי להתקרב אליו בצורה נכונה, כך שההתקרבות הנכונה מצדי תביא להשמדת הוירוס?

תוצאת תמונה עבור טוויטר שלושת סוגי כוחות הקבלה, שמתגלים בעולמנו, הם שלוש מדרגות – דומם, צומח וחי. ואילו האדם מהווה את בחינת המעבר לעולם העליון, בעבור מדרגות הדומם, הצומח והחי שלו. ואחריהן נמצאת מדרגת האדם, האדם של העולם העליון – זהו כבר מצב של דבקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני אמנם רק ספירה אחת בעשירייה, אך אני מכייל את עצמי כלפי יתר התשע ספירות. ואז אני מבין מה נדרש ממני. דומה הדבר לכיול מיתרי הגיטרה, שבמהלכו בודקים כיצד כל מיתר מכויל כלפי המיתרים האחרים. כך, גם אני כל הזמן מכייל את עצמי כלפי הקבוצה. אחרת מצבי לא ישתנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העשירייה והקבוצה העולמית מגנות על האדם הנמצא בתוכה. לכן עשר הספירות נקראות בחכמת הקבלה "בלימה" – בולעות את כל ההשפעות החיצוניות. והבורא מזמין עלינו השפעות שיביאו אותנו לנחיצות להסתתר בעשירייה – אם לא בדרך הטובה אז בדרך הרעה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המכות של וירוס הקורונה בכל תחומי החיים מראות לנו, שנכנסנו לשלב התפתחות חדש, שבו הטבע מתייחס אלינו כבר לא כאל ילדים, אלא כאל מבוגרים ומעניש אותנו, תוך הצבעה על כך, שהשינוי לטובה תלוי במידת היחסים הנכונים בין בני אדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אוניברסיטת ג'ונס הופקינס: מדינת ישראל הגיעה למקום הראשון ברמת התחלואה בווירוס הקורונה (covid-19). אחריה נמצאות ברזיל וארצות הברית. זה מה שצריך להיות. העדר ההתקרבות בין הישראלים ב"דור האחרון" מתחיל להתגלות כסיבת כל הצרות שבעולם, לרבות מגיפת וירוס הקורונה (covid-19).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest