דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא, כוח הטוב, ברא את כוח הרע, בכדי שנגלה אותו בשילוב של שני הכוחות האלה, ולא במאבק ביניהם – זוהי הטעות הנצחית שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבריאה היא מערכת אחת. אנו מכיילים את כל הטבע באמצעות היחס שלנו. כך, אנו יכולים לפוצץ כוכבים, לעורר מלחמות, להשכין שלום. הכול תלוי רק בקשרים בינינו. אם אנו חפצים בכך, שיהיה טוב בעולם, עלינו לכונן בינינו יחסים טובים, ובהתאם לכך, העולם יהיה טוב יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שבר את חוק הערבות המוחלטת בכוונה תחילה, בכדי לתת לכל אחד את נקודת ה"אני" שלו – נקודת השבירה, שמתוכה הוא יכול להרגיש את עצמו כקיים ולהשיג אחדות, ערבות. כך, אנו מרוממים את שם הבורא, מגלים אותו וממליכים אותו על הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נכנסנו לשלב התיקון של הטבע האגואיסטי של האדם. הטבע עתיד לאלץ אותנו ללא הרף לוותר על האגואיזם, על כל ביטויו, בינינו לבין הטבע. אם זה לא יקרה, אזי אל לבני אדם בכל העולם לקוות לשיפור במצבם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקו האמצעי ביחסים בין בני אדם מסוגל למלא את המריבות במשמעות חדשה: כשהשנאה בוערת, בואו נתעלה ממנה יחד אל האיחוד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לעלות מעל לאגואיזם, לאמונה מעל לדעת, לכוח ההשפעה, במקום כוח הקבלה. מיצינו את כוח האגואיזם עד תום, בניסיון למצוא את דרך ההתפתחות. אין שום אפשרות להמשיך להתפתח בתוך האגואיזם. כל הניסיונות להתפתח במישור האגואיסטי מובילות אותנו לחורבן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בקטריות רבות מעדיפות להתקיים בחברה. כשהן נמצאות תחת מכת אנטיביוטיקה, הן מזהירות את החברה על הסכנה שולחות אות אזהרה לחבריהן במסירות, שואבות את האנטיביוטיקה, מייצרים הגנה מהתרופות שפגעו בחבריהן. כדאי לנו ללמוד מהן!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניסינו את כל סוגי המבנה החברתי החל מהשמאל – ברית המועצות, עד לימין – גרמניה – נאציזם וכל מה שביניהן. נותר רק ההיפך – החברה שבנויה על קשר הדדי כללי. אולם לשם כך אנו חייבים להתייאש ממצבנו. הדרך הטובה מכל – היא לשכנע זה את זה בכך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest