דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עברנו כנס ראוי לציון. ניתן לראות, עד כמה הגישה שלנו מאפשרת איחוד בתנאים החדשים. נמשיך ללמוד אותם להבא! תודה אינסופית לכולם ולכל אחד מהמשתתפים. נתחיל לתכנן את הכנס הבא – בדרגה גבוהה יותר, שאותה נקבע בעצמנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המסחר הקמעונאי, מגזר השירותים והענפים האחרים שקשורים בהם ואינם הכרחיים לקיום החברה, יתחילו להיסגר ולפשוט רגל לקראת החורף – הכול צריך להצטמצם בהדרגה להיקף הפעילות ההכרחי לקיום החברה בלבד. ואילו בני אדם וממשלות חייבות לקבל את זה כדבר מחויב המציאות ולשתף פעולה עם השינויים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נתחיל לשיר מתוך הלב, אזי העולם מיד יתרפא מכל המחלות והבעיות – הפנימיות, החיצוניות, הפסיכולוגיות. הלב שר על כך, שהוא רוצה להתאחד עם כולם, בכדי שכולנו יחד נפנה לבורא, בכדי שיעזור לנו להיות יחד בינינו ועימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברוחניות, השנאה אינה מבטלת את האהבה, אלא מעלה אותה למדרגה הבאה. הן האהבה והן השנאה מגיעות מהבורא. האהבה גְּדֵלָה בזכות השנאה – בקווים מקבילים. ואילו האושר מתגלה משני הקווים – בקו האמצעי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה חבל, שהמדינות אינן מבינות לאן הזמן מוביל אותנו – לצמצום מקומות העבודה! עלינו להתכונן כבר עכשיו לכך שמחצית מהעובדים ייאלצו לשבת בבית.
איך ובמה להעסיק אותם? עלינו לארגן קורסים של חינוך החברה החדשה, תמורת מלגה, עם תעודה בסיום הקורס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נקלענו לעולם חדש, עולם של שקר מוחלט, עולם של בדיות. כך, האינטרנט מציג בפנינו את העולם הסובב. אף בדיקה לא תעזור לנו למצוא את האמת. כל הטבע האגואיסטי שלנו נשפך החוצה מתוכנו וממלא את המרחב הווירטואלי, ואין בו כבר מקום לאדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכנית התמיכה הכספית וכן תמיכות אחרות של המדינה רק יקשו על המעבר לסדר כלכלי חברתי חדש.
מה שנדרש לעשות, זה להשאיר על כנן את העבודות שהכרחיות לקיום החברה בלבד ולחלק לכל משקי הבית הכנסה, שנחוצה לקיומם ההכרחי. ובנוסף, עלינו להנהיג חינוך לאיחוד, כחובה לכולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היעדר מקומות העבודה והפגנות המוניות, שיבואו בעקבות כך, יְהַווּ את הזרז להתחלת התהליך הטבעי של מעבר לחברה חדשה. זה קורה באופן חלקי במערב, אך כרגיל, מגיע באיחור לישראלים העקשנים (עם קשה עורף). מצפים להתפכחות בחורף!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest