דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר תוכל להתקדם ברוחניות, רק אם הבורא ומשמעות החיים חשובים לך יותר מטענותיך כלפי הזולת. אחרת, תישאר בקיום בדרגת החי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "בראתי יצר הרע" – הבורא מגלה את הרע של האגואיזם שלנו, ואילו עלינו לגלות את היצר הטוב: איחוד ואהבה, שתכסה על כל הרע. זו תהיה עבודתנו הרוחנית. כך, אנו הופכים לשותפיו של הבורא: הוא מגלה את הרע, ואילו אנו מגלים את הטוב, וכך משיגים אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו חיים בעידן חדש. הפשעים, שמתגלים כיום בעולם אינם שייכים לקבוצת אנשים מסוימת, או לאדם כלשהו, או לעם כלשהו, אלא לכולם יחד. משמעות הדבר היא, שאנו באמת נמצאים בעידן חדש והעולם הופך להיות סגור ואינטגרלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפתרון צריך להיות תואם להרגשתנו הרעה: במידה בה המכה, שהונחתה על כדור הארץ כולו, הייתה גלובלית ופגעה בכולם, על התרופה למכה להיות גלובלית באותה מידה, כלומר, האיחוד בינינו צריך להגיע לאהבה כללית מוחלטת, שכוללת את כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "על כל פשעים תכסה אהבה" – עיקרון זה מכסה את כל הבריאה. שהרי מטרת הבריאה היא להשיג את האהבה כמדרגה העליונה של החיבור, האיחוד. ובכדי להשיג את המצב הזה, עלינו להרגיש תחילה את הופכיותו, כלומר את השנאה, הדחייה, הפשע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא או הטבע הם היינו הך, חוקי הטבע שקולים לחוקי הבורא. אנו קיימים בתוך חוק מוחלט, שנקרא הטבע. אם אנו מקיימים אותו, אזי מרגישים טוב, ואם לא מקיימים אותו, אזי אנו מזיקים לעצמנו ולסביבתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו, ללא ספק, נצטרך להתפתח לקראת קשר הדדי חזק יותר. חטפנו רק את המכה הגלובלית העולמית הראשונה, אך היא כבר הרסה את כל התשתית, שעליה היו בנויים החיים שלנו במאות השנים האחרונות: הכלכלה, החינוך, התרבות. אין דרך חזור. מכות לפנינו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest