דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו מייצרים מקום, רצון משותף לגילוי הבורא, אז באמת יוצא ש"אין עוד מלבדו". הרי כשאנחנו מבטלים את הרצונות שלנו להנות וכולנו רוצים להתחבר מעליהם ביחד, אנחנו בונים דבר מה שלא היה קיים קודם. על כך נאמר: "אתם בראתם אותי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר איש אינו צריך לחשוב על שנאה לאחרים ועל ביטולם של האחרים, אלא להעניק לכל אחד מקום, בכדי שבוויתור ההדדי הזה ייווצר מקום להשראת הבורא. רק שימוש הדדי נכון בדעות מנוגדות, יאפשר לבנות מקום לגילוי הבורא -במקום בו באים לידי ביטוי הויתורים ההדדיים שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הכוחות, מהשלילי ביותר עד לחיובי ביותר, מהזרמים השמאליים עד לזרמים הימניים, מהצבע השחור עד לצבע הלבן, כל המִינוּסִים וכל הפְּלוּסִים, כל הכוחות האלה ומה שביניהם, צריכים להיות כלולים במערכת האדם (הראשון). כך, נפתור את הבעיה הנוכחית של העולם, שבו בני אדם שונאים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לבורא אין צורה ואין דמות, אך אני ארכיב אותו מכל הרצונות, שהוא העמיד לרשותי. הפשע הגדול ביותר הוא להשמיד תופעה כלשהי, שקיימת בעולם! איך ניתן לחבר את כל הכוחות שבעולם, שמגיעים כמובן מהבורא, למערכת אחת, לאדם (הראשון)? ניתן לעשות זאת על ויתור לטובת האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא אוסף של כל התכונות, שאני מארגן בצורה נכונה לדמות אחת – וכך מתגלה הבורא! עלינו לדאוג לכך, שיהיה מקום לכולם. אם נשמיד את הציפורים, אזי היבול יישמד. הטבע בנוי בצורה כזאת, שכוחותיו השונים יוצרים שלימות בשילוב נכון ביניהם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסכסוכים ילכו ויתפשטו, בכדי להביא אותנו לפתרון היחיד – על כל פשעים תכסה אהבה – כל אחד יפנה מקום וייתן אותו לכל היתר. כך, מכל הוויתורים שלנו, ניצור בינינו איזור עגול, שבו יהיה מקום לבורא ולכולם!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest