דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אלה פשוט רחמים של הבורא שעושה סדר בצורה שכזו. הוירוס כבר חייב אותנו לסגור עסקים שלא מביאים תועלת ומזהמים את כדור הארץ. אנחנו מפסיקים לעסוק בשטויות ובעסקים שאין בהם צורך. כל המערכות שנבנו כדי להתגאות זה בפני זה קורסות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתוך גילוי הפעולה הקטנה ביותר של הבורא, בתוך ארבעה חמישה חודשים מצאנו את עצמנו בעולם חדש. אנחנו מתעקשים ולא מסכימים עם העולם הזה, איננו רוצים לקבל אותו. אבל אנחנו נכנסים למציאות חדשה. החיים הקודמים כבר לא יחזרו, נצטרך לחיות חיים חדשים וההגבלות רק ילכו ויתגברו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני חייב לחנך את עצמי להפוך לאחראי על הזולת והם יהפכו לאחראים עליי, על משפחתי ובכלל על כל האנושות. וירוס הקורונה מלמד אותנו מרחוק את הערבות ההדדית. אנחנו כבר רואים עולם מקושר ומחובר שבו כל אחד משפיע על כולם וכולם משפיעים עליו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו רואים בוירוס את עבודתו של אותו כוח עליון שאין עוד מלבדו. מה ניתן לעשות נגדו? היכן ניתן למצוא תרופה נגד וירוס כזה? אין לנו גם צורך בתרופה מהוירוס! עלינו למצוא תרופה כנגד האגואיזם שלנו ואז לא נרגיש בשום וירוס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין רע אחר מלבד האגואיזם. אם היינו שומרים זה על זה, בכדי לא להעביר רע זה לזה, הוירוס היה נעלם. הבורא רוצה שנרכוש כוונה בעל מנת להשפיע או שלא נזיק לזולת. עלינו נבין היכן נמצא החוק הזה בנו בצורה הרוחנית ולהתקדם להבנת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לעלות למצב בו נבין מה ובשביל מה האמא-טבע, הבורא, דורש מאיתנו – ולרצות לקיים את דרישותיו מתוך ההסכמה, מתוך רצון ודחף פנימי להישמע לו ולבצע בשמחה את פקודותיו!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest