דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לקבל את כל מה שקורה לעם ישראל לא כדבר מה שקורה לעם רגיל, אלא לקבוצה, שעליה לעבור את הדרך מאגואיזם, מתכונת הקבלה, לתכונת ההשפעה. לכן הבורא מתייחס בצורה מיוחדת לעם ישראל: לשבירתו בט' באב ולתקומתו לעתיד לבוא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתהפכות לפני הלידה עם הראש למטה – פירושו מהפכת הערכים מהפרטיים לכלליים. בעולם החדש בו אני רוצה להיוולד, הערכים הקודמים (אוכל, מין משפחה, כסף, כבוד, מושכלות) – מאבדים את החשיבות. החיבור, שבו מתגלה המציאות האמיתית, הופך לחשוב ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תעלות הלידה הינן צרות, נצטרך להתאחד בצורה חזקה מאוד, בכדי לצאת דרכן החוצה. בהתחברותנו נוכל לצאת בקלות. עלינו להחליף את הערכים האגואיסטים שלנו, כך שמה שהיה לא חשוב בעבר יהפוך לחשוב כעת ולהיפך. אנחנו נתהפך עם הראש למטה ונהיה בדעה אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים הם קבוצה, שאברהם אסף בבבל, כשהתפרצה שם שנאה בין בני האדם. הוא לימד אותם על כך, שקיים אמצעי שעל ידו ניתן לעלות לאהבה כנגד השנאה. מגדל בבל הינו שנאה בין בני אדם. אלה שהלכו בעקבות אברהם הפכו לעם ישראל, ואילו כל היתר נשארו בבבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אברהם (שחי לפני כ-3500 שנים) לימד את תלמידיו לחיות לפי החוק העליון של הטבע: "ואהבת לרעך כמוך", "על כל פשעים תכסה אהבה". קיום חוק זה הפריד את קבוצת אברהם מאומות העולם, שבהמשך התפזרו ברחבי כדור הארץ. אך גם קבוצת אברהם נפלה שוב לאגואיזם לפני 2000 שנים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר שכשהבורא מכה בכך הוא מרפא. הרי הוא מכה באגואיזם שלנו. הוא מחייב אותו להתכווץ, לוותר על מקומו בשביל ההשתוקקות להתקרב בינינו. נוכל להתקרב בינינו רק אם נרגיש מכות! אך כשאנחנו מקבלים אותן ומכירים בהן, אנחנו מקצרים את הזמן ואת עוצמת היסורים. הוירוס מרפא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תקשורת: ישראל עברה את ארה"ב בכמות החולים ב- covid-19 לנפש באוכלוסיה. אני כבר כתבתי שכיוון שתיקון העולם מונח על כתפי היהודים, ושהם ירגישו את לחץ הטבע המחייב לתיקון. לכן אנחנו נהפוך בהדרגה לחולים יותר מכולם בוירוס הקורונה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר תשעה באב מסמל את חורבן בית המקדש, שקרה בגלל שנאת חינם. היהודים הם עם, שאברהם אסף בבבל העתיקה, בתקופה בה התפרצה שנאה בין בני אדם. הוא לימד אותם על כך שקיים רק אמצעי אחד כנגד השנאה: לעלות לאהבה מעל לשנאה!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest