דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מזכיר האו"ם: "הקהילה הבינלאומית צריכה להוקיע את אי השוויון בכדור הארץ, לפני שהוא יחריב את הכלכלה העולמית".
– אבל יצירת קהילה עולמית תתאפשר רק כתוצאה מהתקרבות בין בני האדם באמצעות חינוך עולמי. בין אם על ידי השכל ובין אם על ידי מכות, אבל העולם יגיע לזה..

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקפיטליזם היה צריך להתחלף בסוציאליזם לפני 100 שנה, אך לא הצליח ועבר שתי מלחמות עולם. הגיעה העת להחליפו לסוציאליזם אמיתי, אולם אין מנהיגים ואין תוכנית. כנראה שדרך הייסורים תביא לתחלופת החברה. הרי מטרת התפתחות הטבע ב"ואהבת לרעך כמוך" מחוייבת אותנו לכך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אהבה, יראה ואמונה – אלה הן תכונות הרשת שמקשרת בינינו. אנו קשורים בינינו ברשת אחת, מעל הגשמיות. בואו נתאר אותה לעצמנו ונתחיל להרגיש שהיא קיימת באמת ושיש לה כוח. הבורא הוא זה שמעורר אותנו לקשר הזה, מעניק כוחות ותומך בנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבר היינו פשוט דבוקים זה לזה, אך כעת, כשאנו מתחברים, אנו מכניסים למרחב בינינו את כל הרע, את כל הניתוק, את כל השבירה. ולכן, הקשר הזה הופך לחזק כל כך. לפני החטא, אדם הראשון היה בסך הכול בעל חי, מלאך. ואילו לאחר החטא, הוא הופך להיות שווה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השבירה, שקרתה בתחילת הבריאה, אינה נעלמת. אחרת, לשם מה היינו צריכים אותה? דווקא בזכות כך שהייתה שבירה, אנו יכולים כעת לבנות קשרים מעליה ולהגיע לעוצמת חיבור של פי תר״כ, לעומת עוצמתו לפני השבירה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest