דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "מוטב לנו לבוא לעמק השָׁוֶה ולקבל את דברי המקובלים, אשר "הטבע" עולה בחשבון "אלהים", דהיינו, במספר פ"ו (86). ואז, אוכל לקרות את "חוקי אלקים" בשם "מצות הטבע" או להיפך ("מצות אלקים" בשם "חוקי הטבע"), כי היינו הך הם" (בעל הסולם, מאמר "השלום").

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם וירוס הקורונה יישאר איתנו לנצח, אזי עלינו להתייחס אליו כאל תופעת טבע, שניתן להינצל ממנה, רק באמצעות שינוי של צורת החשיבה שלנו (כוונה). הווירוס הזה רוצה ללמד אותנו לחשוב בצורה גלובלית וטובה על כל תושבי כדור הארץ, ולהתנהג בהתאם לכך. הוא יחנך אותנו מחדש!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לעורר בעצמך מדי פעם את הרגשת האחריות על מימוש הגֵּן הרוחני, הרשימו, שניתן לך. איך אתה משתמש בו, איך אתה מממש אותו? שהרי אתה אחראי דווקא על המימוש שלו. לא ידרשו ממך שום דבר אחר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר קץ החלום האמריקאי. השאיפה להגר לארצות הברית, ההערצה כלפי ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, הגיעו לסופם עם סיום תקופת ההתפתחות האגואיסטית של האנושות. האגואיזם חושף את סופיותו, הוא גוסס. על אף שבני אדם אינם מבינים מה יבוא במקומו וכיצד זה יקרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין טוב בעולם. הבורא מצהיר על כך, שהוא ברא רע בלבד. משימתנו היא לראות את עצמנו ואת הכול רק כאגואיזם, כרע, ולהגיע לשנאה כלפיו עד כדי כך, שיתגלה הצד ההפוך שלו – הטוב, הרוחניות. וכך, עלינו לראות את הרע בכל המחשבות ובכל הרגשות, ולבנות ממנו את העולם העליון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל ירגיש את המגיפה יותר מכולם, שהרי, לפי חכמת הקבלה, הוא האשם בה. ניתן להיפטר מהמגיפה רק באמצעות השתוקקותם של היהודים לקשר הטוב של "ואהבת לרעך כמוך", אחרת, נראה בבירור יותר ויותר, כיצד הבורא מוביל את העם לתיקון בדרך ייסורים, שבה בוחר העם בעצמו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. גילי ויפליך

    כמו תמיד, המסרים של הרב לייטמן/קבלה לעם, מובילים לתיקון העולם בדרך הכי טובה ונכונה. טוב שיש אתכם, נשיקות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest