דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המאבק אינו צריך להיות על זכויות הנשים, אלא על יכולתן להשפיע על החברה. אם נשים רוצות להתקדם, יהיה עליהן ללמוד הרבה ובהתאם לכך להתאחד נכון, להכיר את המשימה שמוטלת עליהן, ולממש את ייעודן באמצעות חכמה ורגש מתאימים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק הנשים, על ידי האיחוד ביניהן, יכולות לשנות את המצב בעולם ולעשות בו סדר. בדרך כלל, נשים נלחמות על זכויותיהן, על שוויון זכויות, וזה דומה לריב משפחתי. ואילו אני מדבר על מלחמה רוחנית. הנשים הנן האימהות של האנושות. הן חייבות לחייב את העולם כולו להשתנות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב שבית המקדש השלישי לא יבנה מאבנים על ידי בני אדם, אלא מלבבות, שהופכים מלבבות אבן ללבבות חיים,ל ללב אחד – בית מקדש, שהבורא, אור האהבה, ממלא אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התקופה שבה אנו חיים, היא תקופת ההכרה בחורבן בית המקדש של הקשר והאהבה בין בני האדם, שהתקיים בעבר, אך נחרב לפני 2000 שנים. וזאת, בכדי שנבנה אותו בעצמנו, באמצעות כוח המשיח – הכוח שמושך, שמחלץ אותנו מתוך האגואיזם. כך ייבנה מחדש בית המקדש של האהבה והקשר בין כל בני האדם בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להבדיל מכל המעברים הקודמים בין סדר חברתי אחד למשנהו, שהתרחשו כפועל יוצא מהתגברות האגואיזם בבני אדם, המעבר הנוכחי מתרחש כתוצאה מהשינוי של האגואיזם לאלטרואיזם. לכן, מעבר זה הינו ארוך, מלווה בכאב ותלוי בשינוי התודעה שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יתכן כי המעבר של תפיסת העולם שלנו, מאגואיסטית לאלטרואיסטית, אינו אפשרי ללא התערבותם של וירוסים, שמסוגלים לשנות את צורת הפעילות של מערכת העצבים העליונה של האדם, לתכנה של תפיסה וקבלת החלטות אלטרואיסטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עשירייה היא מבנה שלם בכלי של אדם (הראשון), נשמה שנבראה על ידי הבורא. דומה הדבר לתא בגוף. גוף הנשמה מורכב מתאים – עשיריות רבות. בסוף תהליך התפתחותן, על העשיריות להתחבר יחד לגוף אחד בסוף. זו בדיוק מטרת הבריאה והתיקון שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לשמוח מהירידה כמו מהעלייה. כבר במהלך הירידה עלינו להרגיש את טעם העלייה העתידית, כלומר את ההתקדמות בהשפעה זה לזה ולבורא, שבמהלכה נתחיל להבין ולהרגיש את הבורא בעוצמה חדשה. הירידה נותנת כוחות לעלייה חדשה, בדומה להֲרָצָה לפני הקפיצה לגובה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest