דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר זמן הסגר זה זמן לחשוב לעומק, להשתנות. "איזהו חכם? הרואה את הנולד" – אדם חכם הוא זה, שרואה את המצב המתהווה. זה מוביל אותנו למצב נצחי ומושלם – לאיחוד נכון בינינו, לגילוי של הכוח העליון, שדה האור העליון, שממלא את השכל והרגשות בהשגה אינסופית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האור העליון משפיע עלינו, מתקרב בכדי להתגלות, עלינו לעבור את המצבים האלה בעזרתו. כשהחיים טובים, בני אדם מתרחקים זה מזה, אך צרה משותפת מקרבת בינהם. הבורא מחבר בינינו על ידי צרה משותפת, בזהירות רבה ובאהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות התפזרה מבבל העתיקה. כעת, הבורא אוסף אותנו יחד על ידי מכה פסיכולוגית. בואו נשתדל להצדיק את פעולות הבורא, בכדי לדעת אותו. אז לא נראה בעיה בכל המתרחש, אלא נאיץ את התקדמותנו לעבר המטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בואו נשתדל לפתוח את השכל ואת הלב, בכדי לראות, שהכול מתגלה לטובתנו. הבורא מגלה לנו את עצמו בצורה אינטגרלית, בתוכנו, סביב כדור הארץ כולו. דבר שכזה לא קרה, מאז שנברא העולם! אנו – הדור האחרון, נמצאים בדרכנו אל המצב ההתחלתי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תהליך גמר התיקון נמצא בעיצומו, הוא נכנס לפעולה ואנו נמצאים בו. בואו נרחיב את התפיסה שלנו ונראה את מה שהבורא עושה עם האנושות. הוא אינו מתחשב עם החיים שלנו, אלא עם האופן בו ניתן למלא את כל דרגות הרצון, הוי"ה, את כל המציאות, במידה אינסופית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם אני רואה שהבורא ממלא את כל העולם ולא נשאר אף מקום, שבו נדמה לי, שהוא לא נמצא? הרי, לא ייתכן, שזה כך! כל המציאות היא רצון, שהבורא ממלא אותו. אך מידת המילוי הינה אישית, אינדיבידואלית, אופיינית לכל אחד, בהתאם למידה בה אנו מוכנים לראות את הבורא בכל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעשרות השנים האחרונות, הֵבַנּוּ, שאנו הורסים את עצמנו, את העולם, את חיי ילדינו, אך לא עלה בידינו לעצור את המרוץ האגואיסטי. ואילו כעת, אנו מקבלים עזרה מלמעלה, בכך שהבורא מגלה לנו את הרע בצורת ווירוס הקורונה ואת האפשרות לתקנו באמצעות ההגבלות, תוך התעלות מעל האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אסור לשכוח שכל עבודתנו היא באמונה מעל הדעת, כלומר בכוח ההשפעה מעל לכוח הקבלה. כשמתגלה כוח קבלה גדול, אגואיזם גדול, זהו סימן לכך, שניתנה לנו ההזדמנות להתעלות מעליו, בכדי לבצע עבודה יותר קשה ולהתקרב למציאות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה עצר את ההתפתחות האגואיסטית שלנו, כי לא יכולנו לעצור בעצמנו. עלינו להבחין בידו המכוונת של הבורא בכל ולראות שכל מה שקורה הוא תיקונים, ושאין בעולם שום דבר רע. האגואיזם שלי אינו מאפשר לי לראות את העתיד, כל עוד אני מחפש תועלת רק בעבור עצמי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest