דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה בה אנו מפורדים אנחנו מושכים את השנאה של אומות העולם כלפינו. הרי באופן בלתי מודע הם מצפים לקריאה לחיבור ולדוגמא לחיבור מאיתנו, חיבור שבו תתגלה מטרת העולם ועתידו הטוב. הבורא מעורר שנאה כלפינו ובכך דוחף אותנו אל המטרה בדרך הייסורים. חבל שכך…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדוע ישראל הצליחה עם וירוס הקורונה ונפלה לאחר מכן?
– כי היא לא השתמשה בהצלחתה בכדי להראות לכל העולם כיצד להתחבר בצורה נכונה, אלא היוותה דוגמה לחזרה ליחסים חברתיים אגואיסטיים קודמים.
עכשיו ישראל תחפש את הפורמט הנכון של היחסים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל יציג את עצמו בצורה יותר ויותר בולטת בעד או נגד החיבור במאבק עם הוירוס. בכך הוא ישנה את מצבו ויראה דוגמא טובה או רעה לכל העולם. אנחנו חייבים להסביר לעם כיצד לקבוע את עתידו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר שכולנו נכנסנו תחת המכה של וירוס הקורונה, אנחנו מרגישים את עצמנו בכפר אחד. הוירוס מלמד אותנו שדרושה התקרבות לבבית והתרחקות פיזית, שעוזרת במיוחד להתחבר בין הלבבות. הוירוס מכוון אותנו לרוממות הרוח ולא לחיבור במישור הגשמי של הגופים שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההפגנות ופוגרומים בארה"ב רק יחמירו את מצבם של הקהילה האפריקנית-אמריקנית. מה שיכול לעזור זו רק התקרבות. אמריקה היא כבבל מודרנית, והיהודים שבה – צריכים לתת דוגמא להתקרבות. אחרת הכל יתהפך עליהם: הכעס (האגואיזם) של השחורים והלבנים יתפוצץ על היהודים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תיקון כל הבעיות טמון בעליה מעל כל ההבדלים ובחיבור. כך נשיג את העולם הרוחני. כל הבעיות שמתגלות עכשיו ועוד יתגלו בעתיד, ניתנות רק בכדי לחייב אותנו להתעלות מעל האגואיזם שלנו. אבל בשביל מה לחכות לייסורים?

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הינו כלי, שבאמצעותו הטבע דוחף אותנו בעדינות לאיחוד הנכון. הווירוס מראה לנו לאילו השלכות מובילה התקרבות לא נכונה, כשאנו חושבים רק על עצמנו. אך אם נתחיל להתגונן עם מסיכות לא בעבור עצמנו, אלא בכדי לא להדביק אחרים, הווירוס ייעלם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהרצון לרוחניות נעלם מהאדם, הוא אינו מבין שזה מגיע מהבורא בכוונה תחילה, בכדי לאפשר לו ללכת באמונה מעל הדעת – וכך, לעלות לרמה הרוחנית. דווקא כך נוצר חופש הבחירה – לבחור לעצום את העיניים וללכת בדרך הצדקת הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מהיכן הגיע הוירוס?
– אנחנו בעצמנו מהוים את המקור לוירוס.
כאשר אנחנו מתיחסים בזלזול ובדחייה זה לזה. אנחנו מעוררים בכך כוחות שליליים בטבע…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest