דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר השנה, כל המדינות יפסיקו לשלם את דמי האבטלה למובטלים הזמניים. לאף אחד אין תכנית מעבר לכלכלה עולמית אינטגרלית. מעבר זה נחוץ כבר בעת הזו – עלינו להשאיר רק את העסקים ההכרחיים לחברה ולהעביר את האוכלוסייה ללימוד החיים בחברה האינטגרלית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האנושות תתקדם לשינוי העולם בדרך של כפיית הטוב, כגון חלוקת כסף וכו' – דרך זו תהיה גרועה יותר מכינון השלטון הסובייטי. כל שינוי ביחסים הכלכליים חייב לבוא רק אחרי הפצת הידיעות על המטרה והתכנית של הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשווירוס הקורונה ייעלם, יופיע במקומו וירוס איום יותר. וכך, נמשיך להתקדם על ידי הווירוסים. הרע של האגואיזם מתגלה בצורת וירוס הקורונה. עלינו לפצות עליו בטוב, לכסות על השנאה באהבה. עד שמלאך המוות יְכֻסֶּה במלאך החיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רצוי להגיע במהרה להכרה בכך, שאיננו נמצאים במשבר, אלא במצב חדש של הטבע, שעלינו להתאים את עצמנו אליו. עלינו לעשות זאת מהר ככל הניתן, אחרת הפנטזיות שלנו על היציאה מהמצב הזה, יביאו אותנו לתשישות מוחלטת. עדיף להסתכל על המתרחש בצורה מציאותית ולצמצם את כל הדברים המיותרים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest