דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק עסקים שנחוצים לחברה עתידים להישאר, בכדי לספק לכל אחד את הדברים ההכרחיים לחיים, כלומר מזון ודיור. העבודה הזאת תתבצע לפי תורנויות. היתר יעסקו בלימוד חוקי האיחוד ובאיחוד מעשי. זוהי למעשה העבודה העיקרית של האדם בעולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההסתרה היא תנאי הכרחי, שבלעדיו לא ניתן להשיג דבר. הכול מושג מתוך ההסתרה: "וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד". ההסתרה צריכה להופיע תחילה. במהלכה אנו מעצבים את הרצון, את החשיבות, בונים את הקשר עם האחרים, תוך הרכבת עשר הספירות יחדיו לאחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מכירים עדיין בכך שאנו ניצבים מול משימה ענקית – לבנות את עצמנו מחדש בהתאמה לטבע החדש, בהתאמה לבורא, ולא סתם מול וירוס, שאיכשהו יחלוף. משימתנו הראשונה היא להתחיל להתייחס ברצינות למה שמתרחש. היא תוביל אותנו לשינוי של כל החיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מגלה את הבורא באור החשיבות. החשיבות היא כמו צמצום, מסך ואור חוזר. אני מגלה את הבורא באור שלי, ביחס שלי, בחשיבות שלי. ולכן, התמונה הזאת אינה נעלמת, אלא נשארת לתמיד ואני יכול להוסיף עליה עוד ועוד. שהרי אני יצרתי אותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מגלים דבר בצורתו הטבעית, שהרי לרוחניות אין צורה, ולכן אנו רואים אותו בצורת החשיבות שאנו מייחסים לו.
ככל שאני עובד יותר על גילוי הבורא, אני משתכנע בכך, שלא ניתן לגלותו. איני מעצב את החשיבות של גילוי הבורא, אלא את החשיבות של הבורא עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו מסכימים להסתרה ודואגים לשמור עליה, אך חפצים בגילוי מעליה, אזי אנו משיגים את האמונה מעל הדעת. ההסתרה והגילוי נחוצים בכדי שהגילוי לא יהרוס את את ההסתרה, אלא ששניהם יתמכו זה בזה. אחרת, שניהם ייעלמו והאדם יהפוך לבעל חי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 80% ממקומות העבודה ייסגרו, משום שלא יהיה בהם צורך. ייתכן שתהליך זה יהיה הרסני, יניב קורבנות רבים, או לחילופין יתכן. שנחליט בעצמנו על צמצום עסקים, שאינם הכרחיים וכבר עכשיו לא נתמוך בהם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest