דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הביא את כולם להכרה בחוסר אונים מוחלט. איש אינו יודע מה לעשות, כיצד לצאת מהבעיות האלו? על אף שהוירוס גובה פחות חיי אדם מאשר מלחמות, הוא קושר בינינו באופן מוחלט. הריפוי יתחיל כשנתחיל לתקן את האגואיזם שלנו, אבל בינתיים איש לא יסכים עם כך…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשבחיבור בינינו מתגלה קשר טוב, קשר של ערבות, אנו מרגישים בחיבור הזה תחושה של חיים. קיומנו היום הוא חולה, שכן כל הגוף האנושי רצוץ, אין בו זרימה של האור העליון, שצריך היה למלא כל חלקיק של הנשמה הכללית. להביא לזרימה מחודשת של אור במערכת פירושו להגיע תיקון, לחיים נצחיים ושלמים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין לאן לברוח מתוך המצב החדש של ה"דור האחרון". אנחנו חייבים להכיר בתפקיד שלנו, שממנו לא ניתן לברוח: להביא את האנושות למערכת גלובאלית אינטגראלית של קשר הדדי בעזרת המאור המחזיר למוטב, הזורם דרך הקבוצה שלנו אל העולם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר החשוב ביותר בחכמת הקבלה הוא לגלות את הבורא – את מי ששולט בי, ואת האופן שבו עליי לקבל את השליטה הזו. האם אני נתון לשליטתו המלאה של הבורא או שאני טועה בקביעתי זו? עליי לבטל את עצמי, לכייל את עצמי בצורה נכונה, בכדי להבין מי אני ומהו העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמונה נקבעת על ידי הפער בין מה שאני רואה ובין מה שאני צריך לראות. אם העולם הזה הוא שלם כיון שהבורא ברא אותו כזה ואין עוד מלבדו, אז אני צריך לראות אותו כאידיאלי. זה שאני רואה בו כעת בעיות רבות – זוהי דרגת הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אור הבורא – אור ההשפעה, כוח האמונה, מאפשר לנו לעלות מעל לאגואיזם ולראות את כל מה שקורה לא דרך עיניי האגואיזם, מתוך העלאת טענות כלפי הבורא, כלפי העולם וכלפי עצמי. אם אני מצטער על דברים שעשיתי ומאשים את עצמי בכך, משמעות הדבר היא, שאיני מאמין בכוח האחד העליון, שמלבדו דבר לא קיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא תוצאה של כל המאמצים שלי להתחבר בעשירייה. אני מחפש את הפתרון הזה ללא הרף, אך מסתובב סביבו, סביב מרכז העשירייה, מבלי לקלוע לתוכו. זה קורה, כי האגואיזם מסיט אותי ממטרה זו. אוכל לקלוע למרכז העשירייה רק על ידי השתוקקות שווה לישראל-תורה-בורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מרכז העשירייה אינו שייך לאיש מאיתנו, אלא לכולם באופן שווה – זהו הבורא. דומה הדבר ללקיחת 10 צבעים שונים וערבובם זה עם זה, עד שלא היה נשאר אף צבע, שבולט על פני האחרים. החיבור שנוצר הוא תכונת הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו נפרדים מהגלובליזציה – למעשה, הגלובליזציה לא התרחשה מעולם. היה פשוט שוק אחד גדול! התעשייה והמסחר נהרסו על ידי הווירוס. התבגרנו לעומת העבר, הקשרים בין המדינות נשברו, מחסומים ניצבים ביניהן, המדינות רוצות עצמאות, להחזיר את הייצור מסין. הפרידה מהעבר משמחת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התמשכות של וירוס הקורונה מעוררת את הצורך בהנהגת הכנסה בסיסית לכל – בתמורה להשתתפות בייצור של מוצרים הכרחיים ובתכנית חינוך גלובלית, שאמורות להביא לגיבוש כלכלי וחברתי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest