דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם ניתן מלמעלה, גילויו מגיע מהבורא. לכן, אל תצפה לכך שהאגואיזם ייעלם. להפך, התפתחות האדם מתרחשת על בסיס התפתחות האגואיזם! עלינו להתרגל לכך. אל לנו להתייאש. עליי להמשיך אל המטרה, גם אם עליי לזחול לקראתה על ארבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא אינו כוח שנמצא בתוכנו. אין בתוכנו שום כוח! יש עשרה בני אדם, שבאיש מהם אין שום כוחות. אך מתוך הרצון שלנו להתחבר, אנו מגלים בינינו כוח. הכוח הזה הוא הבורא, שנמצא בינינו. אנו משתמשים בכוח שלו ולא בכוח האישי שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מתקרבים לגילוי הבורא דווקא מתוך הייאוש, תוך תמיכה הדדית והשקעת מאמצים, על אף העייפות. עבודה זו מכונה מסע במדבר, שמתוכו אנו מפיקים את כוח ההשפעה. במעבר דרך המדבר, אנו עולים ממלכות לבינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קל יותר להבין את שאלת החבר, מאשר להרגישה. אך עלינו להשתדל לעורר את הרגש על ידי השכל. כל אחד מרגיש ולאחר מכן שואל. ואילו אני רוצה להרגיש את מה שמרגיש החבר, מתוך השאלה שלו. החבר הגיע מהרגש אל השכל, ואילו אני, עם השכל שלי, רוצה להשיג את הרגש שלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמצעי היחיד למנוע את המגיפות הוא לסדר בינינו קשרים טובים. רק כך ניתן להשמיד את כל הוירוסים – אנחנו חייבים להתחבר למערכת אחת של קשרים טובים. שימו לב: הטבע יעורר אותנו לכך על ידי השפעות שונות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה להתקרב לחברים או לבורא – ואיני מסוגל לכך – בדיוק במצב הזה נוצרת הזדמנות לבקש עזרה מהבורא, בכדי שישפיע עליי על ידי האור העליון, שייתן לי את כוח ההשפעה. עליי לגלות את מקום התיקון, ואילו האור העליון יבצע אותו, כמו שכתוב :"ה' יִגְמֹר בַּעֲדִי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות חוותה מכה אידיאולוגית רצינית. האנשים לא כל כך חפצים לחזור למקומות העבודה. הם חייבים להרויח כסף למחייתם, אולם זה לא מעורר בהם מוטיבציה כפי שזה היה בעבר. נעלם הדרייב, הרצון להצליח, לנצח, לנהל. מכת וירוס הקורונה חייבה אותנו להחכים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לצמצם את כל העסקים המלאכותיים שאין בהם שום צורך ושהורסים את הטבע. האנשים שהתפנו מהעבודות המיותרות צריכים להשתלב במערכת החינוך האינטגראלי, בכדי ללמוד על אופי הקשר שצריך להתקיים בינינו אם ברצוננו לשרוד ולהיות מאושרים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לשכת התעסוקה הבינלאומית: שליש מאוכלוסיית כדור הארץ, למעלה משני מיליארד אנשים – נמצאים תחת איום של אבטלה קבועה. למעשה יישארו רק מפעלים ומקצועות החיוניים לקיום. והיתר האנשים צריכים להיות עסוקים בחינוך ובבניית החברה החדשה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest