דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "ה׳ אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד" – הבורא ושמו מתאחדים לאחד כאשר ההוי"ה, העשירייה שלנו, מתאחדת נכון בכל 10 הספירות שלה, 10 התכונות, בכל תתי הספירות הפנימיות הקטנטנות שלה, ומגיעה לאיחוד שלם, שתואם לטבע הבורא, להשפעה המוחלטת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להתייחס בצורה פרקטית לעבודה בקבוצה (בעשירייה), בצורה פעילה, מתוך השתוקקות להשיג את הצורה ואת המהות של איחוד הדומה לבורא. אנו מתקדמים לכך בעלייה ב-125 המדרגות, תוך כיול הדדי מדויק יותר והשגה שלימה של הבורא בכלי הכללי שלנו, בהוי״ה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא נמצא תמיד בתוך קבוצה. במידה בה עשרה חברים מכוונים את עצמם לאיחוד נכון, לקשר ולהשפעה הדדיים, הבורא מתגלה בינינו ומתחיל לנגן על הכינור שלנו (כינור דוד המלך).

תוצאת תמונה עבור טוויטר איך ניתן להגיע להשתוות הצורה עם הבורא, אם אנחנו אגואיסטים? אנו אכן אגואיסטים, אך אנו יכולים להתחבר מעל לאגו שלנו על ידי קשרים של השפעה הדדית, איחוד ואהבה, על אף הדחיה שמתגלה. אנו דומים לכלי נגינה לא מכויל, שזקוק לכיול, בכדי לנגן בצורה נכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החברים צריכים להסכים למסור את עצמם לבורא – הם מתחברים ביניהם והופכים לכלי אחד להרגשת הבורא, כלי שהבורא יכול להתלבש בו. אנו רוצים, שהבורא יתלבש וישלוט בנו. אנו מוסרים את עצמנו לשליטה של תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייתכן שיש דרך לצאת מהסגר, אך אין מוצא מהמשבר הכלכלי, אלא אם כן נקבל על עצמנו מדיניות כלכלית חדשה: לתמוך בעסקים, שנחוצים לחברה. למעט הפועלים, שנחוצים לחברה, על שאר האוכלוסייה לעבור לימודים בשכר של "מיומנויות של החיים החדשים".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכלכלה מנופחת יתר על המידה, הדרישה לידיים עובדות נמצאת בירידה, ל-30% מהאוכלוסייה אין אמצעים להתקיים. למעט המקצועות הנחוצים לחברה, מתהווה מקצוע נחוץ נוסף – יצירת קשר אינטגרלי בקרב החברה. עלינו ללמד את כולם את המקצוע זה! ובכך טמונה ההצלחה של כל השינויים המיוחלים!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest