דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא מוחלט, שאינו משתנה, אלא מתגלה כלפינו ככוח הטוב המוחלט. הדבר שמשתנה הוא התפיסה שלנו, הרצון שלנו, ואילו אנו אומרים, שהבורא משתנה, על אף שהשינויים מתרחשים רק בתוכנו. בכדי לגלות את הבורא, עלינו להביא את עצמנו למצב של השתוות הצורה עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להשתדל לתאר לעצמנו, שכל הדומם, הצומח והחי, שקיימים בתוך האגואיזם, נמצאים בקומה הראשונה של הבריאה, בתוך הטבע של עולם הזה. ואילו האדם המשיג את כוחות ההשפעה והקשר הרוחניים נמצא בקומה השנייה, שבה הבורא מתגלה אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום יום ירושלים. ירושלים היא מקום מיוחד, המרכז הרוחני של העולם. זוהי נקודה מוגדרת בתבל, שבה מרוכזים כוחות רוחניים עצומים. זוהי נקודה רוחנית, לא גשמית. עלינו לגלות זאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ירושליים עתידה להיבנות מחדש על ידי כל העולם – בלבבות! ירושליים היא לב, היא ריכוז של כל הרצונות והתקוות. בתוכם עתיד להיבנות מחדש בית המקדש – מצב של תיקון רצונות, שבו הכול בנוי על אהבה הדדית בין איש לרעהו. בתוכה יתגלה הכוח העליון והכללי של האהבה, "הבורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארצות הברית מנסה להשיב לעצמה את עצמאותה הכלכלית, שהזִכָּיוֹן עליה ניתן לסין, ואילו סין, שהפכה ליצואנית הגדולה ביותר העולם, מגלה את הצד השני של המטבע: כולם תלויים בה, אך גם היא תלויה בכולם. שני הצדדים חייבים להבין: הטבע רומז, שהפתרון טמון באינטגרציה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכרת הרע, חשיפה וחורבן של המערכת, שהייתה פרוגרסיבית, מתרחשות כעת. הן עוד יאפשרו לתקן את הכלכלה של ארצות הברית, שימיה ספורים. כלכלה זו אינה מספקת מענה לצרכים של העולם הגלובלי, משום שהיא מבוססת על האגואיזם של החזקים. והנזק הנגרם על ידה גדול יותר מהתועלת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצב הנוכחי, שחקן גדול אחד – ארצות הברית – מנסה לצמצם את הייצוא של שחקן גדול אחר – סין. אף אחד מהם אינו צודק, כל עוד כל אחד מהם חושב רק על עצמו. הצדק יכול להיות רק בשאיפה לשמירה על האינטרסים של הכלל, אך זהו כבר השלב הבא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפכנו לווירוסים בעבור כדור הארץ! וירוס הוא טפיל, שבעת התרבותו גורם נזק לנשאו, עד לכדי מוות. דווקא כך פועל הקפיטליזם, מבלי להיות מודע לכך. אנו מבינים את זה כעת, אך מפחדים מהתרופה – שינוי של החברה, של דרך החיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע מפתח את חלקיו ברמת הדומם, הצומח והחי, ואילו באלפי השנים האחרונות הוא מפתח גם את האדם – כלפי התקשרות הדדית גדולה יותר. אך באלפיים השנים האחרונות, האדם משבש את עיקרון ההתקשרות ההדדית על ידי האגואיזם שלו. אנו מעוררים את הווירוסים ואת ההתחממות הגלובלית רק על ידי היחסים בינינו!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest