דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה משנה את העולם ובראש ובראשונה את התודעה של האדם. אנו נחלק את האירועים והתקופות ל"לפני ואחרי וירוס הקורונה". ולאחר מכן, היחס ל"לפני ואחרי" יהפוך ל"לפני שהיה לנו קשר עם הבורא ואחרי השינוי שעברנו להשתוות הצורה עימו". אך כנראה, שזה יקרה בוירוסים הבאים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הינו תוצאה של חוסר התיקון שלנו, שמתגלה כבר ברמה הביולוגית. בעיות רבות מתקרבות לאנושות, בכדי לשכנע אותה לצאת מתוך האגואיזם – מ"מצריים". אנו נרצה לצאת מהאגואיזם, בין אם בעל כורחנו ובין אם מתוך שמחה, כמו שעזבנו את מ"ט (49) שערי הטומאה (דרגות האגואיזם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר נחוצה תוכנית הבראה גלובלית לחברה האנושית. לא ניתן לסגור עסקים, ללא מתן תמיכה. לראשונה בהיסטוריה, האנושות מבינה, שהיא גלובלית וחייבת לדאוג ללרווחה הכללית שלה. הסגר משותף הוא בית משותף!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארגון העבודה הבינלאומי של האו"ם הזהיר שבסביבות מחצית מכל העובדים בעולם, שזה למעלה ממילארד וחצי בני אדם, יכולים להשאר ללא אמצעי מחיה כתוצאה מהמגיפה – וירוס הקורונה.
הטבע יחייב אותנו לבנות מחדש את החברה לכיוון חברה מאוחדת, אינטגראלית. על ידי סבל או על ידי ההכרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איננו מממשים בינינו את ההתקרבות, אז אנו מגלים בינינו את וירוס הקורונה במקום האהבה. הווירוס מרחיק אותנו זה מזה, תוך שהוא מראה לנו את חוסר המוכנות שלנו להתקרבות בינינו. הוא מרפא אותנו על ידי המכה הזאת ורומז לנו מה עלינו לעשות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הווירוס דורש מאיתנו להתעלות מכוח הקבלה, מתוך האגואיזם, אל כוח ההשפעה, אל האמונה מעל מהדעת, בכדי שכוח ההשפעה יהפוך לגבוה יותר מכוח הקבלה.
כך, אנו רוכשים את טבע הבורא ומגיעים לדבקות בו. בגמר התיקון, כולם יעלו לאמונה מעל הדעת, להשפעה הדדית ולמערכת אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מאמץ בעבודה עם האגואיזם מהווה צעד נוסף בעבודה הרוחנית, עד שמאמצים אלה מצטברים לסאה והופכים למקום הגילוי של האור העליון. חלק מהרצון לקבל, שהופך לרצון להשפיע, מכונה מאמץ. לכן, אם האגואיזם מגלה רצונות חדשים, עלינו להעלותם מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תארו לעצמכם, שאתם עשרה גלגלי שיניים שלובים זה בזה, בתוך מנגנון אחד, שבו כל גלגל שיניים שמסתובב, מסובב את כולם. לפני שאני מסתובב, עליי לקחת בחשבון את האופן שבו אסובב את כולם, האם זה יביא תועלת לכולם. אסור לי לחולל את התנועה הקטנה ביותר, אם לא לקחתי בחשבון את כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו עומדים בפתחם של שינויים גדולים בעולם. העולם מסתובב, תוך שהוא מתאים את עצמו לתנאים של הדור האחרון ומראה לנו בהדרגה את צדדיו השונים. הדבר קשה ואינו ברור לאדם החי בימינו, שאינו מכיר את מטרת המתרחש ואת הצורה שהעולם עתיד לקבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המעבר למצב החדש הינו מעבר ראשון ולכן הוא קשה, שהרי כולנו נכללים במודע בחיבור הכללי, כמו גלגלי שיניים בתיבת הילוכים. זהו תהליך, שלא התרחש בעבר. ואנו איננו יודעים איך עלינו לפעול. כולם חושבים, שעליהם להידמות לסדר הישן, למצב העבר. אך זה יעורר וירוס חדש.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest