דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המגיפה הזו היא פועל יוצא מכך, שאנו נמצאים בשלב האחרון של התפתחות האנושות, שמכונה הדור האחרון. בואו נסיים את ההתפתחות האגואיסטית ונעבור לרמת קיום גבוהה יותר, שמכונה חיים בעולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הוא תוצאה של חוסר האיזון, שהתעורר בטבע בגלל האדם, מחמת העדר קשרים חבריים בין בני אדם. עלינו להתקיים כמערכת אינטגרלית, ואילו אנו מתנהגים להפך, מתרחקים זה מזה. האגואיזם גודל ומפריד בינינו יותר ויותר, תוך שהוא מעורר וירוסים מזיקים יותר ויותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי המגפה, בני האדם לא ישובו לקדמותם, אלא הם יתרגלו למצב החדש. אנו נתחיל לתפוס את העולם מתוך הרגשה שהוא מנוהל על ידי הכוח העליון. כולם שואלים: מהיכן הגיעה הבעיה, מה יהיה? איבדנו את הכוחות לרדוף אחר תענוגי העולם הזה, העיקר בשבילנו הוא לחיות ברוגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהו וירוס הקורונה? הוירוס מגלה שבמקום קשרים בינינו קיימים חללים ריקים, שיש למלא ביחסים נכונים.
גילוי החללים הללו בינינו, גורם לנו לראות שלא ניתן להתקשר באמצעותם, שהרי דרך הקשר המקולקל הזה בינינו אנחנו מעבירים וירוסים זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהמרחקים בינינו יתחילו "להיעלם", העולם יתקשר דווקא דרך החללים שבינינו. כל חלקי המציאות יתאחדו ויצרו מערכת חדשה ומתוקנת של "אדם", שבה יתגלה הבורא, שמארגן את הקשרים בינינו וממלא אותם בכוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לגלות עד כמה אנחנו שונים – וירוס הקורונה מצביע על כך. הוא קשור לרצונות שלנו, לתכונות הפנימיות שלנו. איני יכול להתקרב לזולת, כיוון שאינו רוצה בקרבה אליו. ולכן גם אין באפשרותי להתקרב אליו פיזית! העולם שלנו מקבל את צורת העולם הרוחני….

תוצאת תמונה עבור טוויטר ריפוי העולם תלוי רק בקשר ההדדי בין בני האדם. הטבע יכה בכל האנושות, כיוון שהאנושות הפכה לאורגניזם גלובלי. הטבע יכה באנושות עד שהאנושות תכיר בכך שעליה להיות קשורה בין פרטיה בכוחות טובים. עלינו למלא בכוחות טובים את המרחקים בין בני האדם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיה של האנושות כעת טמונה בהכרה בכך שהיציאה הנכונה היחידה מהמשבר מורכבת מתיקון היחסים ההדדים בין בני האדם – מאגואיסטיים לאלטרואיסטיים. החזרה ליחסים עסקיים מבלי לתקן את היחסים האנושיים, תביא למשבר גדול!

תוצאת תמונה עבור טוויטר החברה האנושית מיצתה את עצמה בצורת הקיום הנוכחית שלה. וירוס הקורונה נועד לעזור לנו לשנות את עצמנו: את מטרת קיומנו, את מטרת התפתחותנו, את מטרת התנהלותנו כחברה. הוא עזר לנו להפוך להיות דומים זה לזה, להרגיש את ההכרח בחיפוש פתרון בעבור הכלל, מתוך צרה משותפת לכולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest