דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להנצל מוירוס הקורונה רק כשאנחנו מתכנסים "בינינו", כאשר אנחנו עוזבים את האני שלנו, את האגואיזם, ורוצים להימצא בקשר בינינו, באלטרואיזם, מעל עצמנו, בדחייה של האגואיזם (העביות) שלנו. כאשר אנחנו יוצאים מעצמנו (צ"א) אנחנו מגיעים לתוך הבורא ששורה בדיוק בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיה הגדולה ביותר בהשגת העולם העליון – בהבנתו הנכונה, היא שהוא נמצא בין האגואים שלנו, מעליהם. ושהוא מורגש במידת כוח ההתנגדות לאגואים, כלומר בכוח החיבור-ההשפעה, על אף כוח הדחייה -הקבלה. הכל רק בינינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדהים אותי מכתב שקיבלתי ובו נכתב המשפט:
– על אף שכל חבר בקבוצה הוא אדם המכוון למטרה במאה אחוז, אדם מאוד מסור לדרך, אנחנו עדיין רבים!
– אני: לאיזו מטרה אותו חבר מכוון, לאיזו מטרה הוא מסור? הרי החיבור הוא המטרה! הרגשת החיבור היא היא הרגשת הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגפת הקורונה היא אתחול רוחני של האנושות. היא יכולה לעורר שינויים בתודעה שלנו, בהכרה של מטרת הקיום. זה יכול לקרות בעיקר כפועל יוצא של מאבק המשותף של בני אדם עם וירוס הקורונה, משום שהוירוס משפיע על כולם, בלי גבולות ובלי מגבלות, הוא מאחד אותנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיוון שחברה רוחנית שואפת לחלק את הטובין הציבוריים בצורה הוגנת, הסוציאליזם ולאחריו הקומוניזם הינם מערכת השלטון והחלוקה של חברה זו. הוירוס חשף, כי בעת סכנה, כל משטר נוטה להלאמה, במטרה לשמור על עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה ינקה אותנו, ירגיל אותנו לשבת בבית. לראשונה בהיסטוריה, וירוס זעיר מחולל שינויים כאלה בו זמנית סביב כל כדור הארץ, בכל האנושות. תראו איך הוא הצליח לגבור עלינו. כולם נכנעו בין רגע וקיבלו את התנאים שלו. האם קיים בטבע כוח אחר?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס ימשיך לפעול עד שכל בני האדם והמדינות יבינו, שעליהם לוותר על האגואיזם ולהחשיב את עצמם לחברה אחת, למשפחה אחת, לאחד שלם. הדבר תלוי ביחס שלנו לטבע: עלינו להתייחס לטבע כבעל תבונה, כבורא, או לחילופין באפשרותנו לא להתחשב בו, כפי שעשינו לפני וירוס הקורונה. הבחירה בידיכם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה בתוך קומונה אחת, מערכת אחת. אין המדובר בוירוס בלבד, אלא ברוח מיוחדת, שחודרת אל תוך השכל והרגש ועושה מאיתנו דבר מה משותף. אנו מבינים זה את זה, חשים קרבה, קל לנו לתאר את מצבם של האחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההפרעות בדרך רוחנית הן התקרבויות, שעל ידן הבורא רוצה למשוך אותנו אליו. כל הדחיות הן אמצעים להתקרבות! שהרי אין דבר רחוק יותר מהבורא מאשר אנחנו. ורק על ידי התקרבות אל הבורא, האדם מתחיל להרגיש בהתרחקות אמיתית. אך הוא מסכים ללכת בדרך ההתרחקות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest