דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא עוזר לנו לפנות אליו בכך, שמעורר אותנו על ידי וירוס הקורונה. מה שנדרש מאיתנו, זה להעצים ככל הניתן את הקשר-הפנייה הזאת, להעמיק אותה, והעיקר הוא לעשות את זה ביחד, תוך הפיכת הפנייה לתפילה משותפת, ששוברת את כל המחסומים בקשר בינינו לבין הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר את וירוס הקורונה ושולח את הנהגת המחשבה לנעול אותנו, בכדי שנתרכז בפנייה לבורא, לנקודה המרכזית של הבריאה, בכדי שכל המציאות תיכנס לנקודת הפנייה של הנבראים, פנייה כאיש אחד לבורא אחד, בנקודת ההתקשרות והדביקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלמעלה נותנים לנו סיבה לאיחוד סביב בעיה אחת ולפנות עימה לבורא. זה מאפשר לנו להתקשר זה לזה ועם הבורא, בזכות ההתעוררות מלמעלה. הגם שהקשר הזה אינו נוצר בזכות הנבראים. הוא נלקח בחשבון ונכלל בתיקון הכללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא נתן לנו עזרה גדולה בכך, שעצר את כל העולם הזה לפני תהום, לפני שכמעט והמטנו על עולמנו חורבן על ידי האגואיזם שלנו. הבורא עצר אותנו ברגע האחרון על ידי וירוס הקורונה ואילץ אותנו להירגע ולהתחיל לחשוב על החיים, בכדי שלא נחזור לעולם האגואיסטי הישן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השיטה של חכמת הקבלה מסתכמת בהעברת האדם דרך כל שלבי ההתפתחות – מהאגואיזם הבסיסי עד השתוות הצורה לבורא, שנקראת גמר התיקון. אמצעי התיקון הוא הקבוצה. בקבוצה מתגלים כל שלבי ההתפתחות, מהאגואיזם עד השתוות הצורה עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגפת הקורונה, הבידוד – המצב דומה ליציאת מצרים, אנו מתכוננים לצאת מעבדות האגואיזם המצרית לאיחוד בינינו. כשאנו מתחילים להרגיש את האיחוד בינינו, משמעות הדבר היא, שיצאנו ממצרים ונכנסנו לארץ ישראל, לרצון שמכוון ישר לבורא, ישר-אל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שבר בכוונת תחילה את הרצון שברא לחלקים רבים, בכדי לגלות בתוכם (בנו) את האגואיזם, לגלות עד כמה כל אחד חושב על עצמו. ההתקרבות לבורא מתרחשת דרך התקרבות לבני אדם, עם הכוונה להתקרב לבורא, ואז הוא מתחיל להתגלות בהתקרבות בין בני אדם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצריים, פירושו הדאגה לעצמו, ישראל פירושו – הדאגה לזולת ולבורא, על אף שהבורא אינו זקוק לדבר. ניתן להסב לו הנאה רק על ידי אהבה לבריותיו. הבורא נותן לי סימן: אם אני חושב על הזולת, פירוש הדבר הוא שאני מכוון לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצריים, זהו המצב שלנו כיום, שבו כל אחד שרוי בתוך האגואיזם שלו. אך קיימת "ארץ ישראל" – רצון להגיע אל הבורא. המעבר ממצריים לארץ ישראל, מרצון אחד לרצון אחר, הוא שנקרא יציאת מצריים. פֶּסַח מלשון פָּסַח – מעבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח, פירושו סוף שליטת פרעה, היציאה מהאגואיזם, מהשליטה הארצית, מהטבע הגשמי. פרעה שולט באדם כולו, למעט במחשבה אחת, בנקודה אחת – הרצון שבלב, שמחבר אותנו עם הבורא. עלינו לפנות לבורא דרך הנקודה הזאת ולבקש שיחלץ אותנו מהאגואיזם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest