דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשוב להאמין ולא לשכוח, שכל מה שאני מקבל, מרגיש וחושב – כל זה מגיע אליי, נשלח אליי על ידי הבורא. שהבורא הוא זה שפונה אליי כל הזמן, בכדי שאבקש ממנו עזרה; בכדי שאשתף עמו פעולה, אצא מהגלות, מהניתוק, מהרגשת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבר, כל אחד פעל בעד עצמו וכנגד האחרים. הוירוס הרחיק בינינו ואפשר לנו לכונן קשרים הדדים חדשים – קשרים טובים. בינתיים איננו מבינים זאת. הזמן חולף, הוירוס מחכה, ההזדמנות נעלמת, ולכן הטבע ידרבן אותנו להגיע ליחסים נכונים בצורה יעילה יותר…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל האנשים בעולם מחכים מתי ייצרו תרופה נגד וירוס הקורונה. התרופה הבטוחה ביותר – היא חיבור עולמי שלנו מעל כל ה"וירוסים" האגואיסטים. בואו ננסה או אפילו רק נחשוב על כך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה מדויק הדמיון בין פסח, סיפור יציאת מצרים, היציאה מהאגו – לבין מצבנו. הטבע מלמד אותנו כיצד להתעלות מעליו לטבע העולם העליון – ההשפעה והקשר בינינו. הוירוס מראה לנו את האגואיזם שלנו, אגואיזם שיש להסתיר, לצמצם עד צמצום א' ולהפוך להשפעה, לקשר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בואו נברר, למה אנו מעבירים זה לזה וירוס קטלני דווקא על ידי התקשרות הדדית אגואיסטית, ואיך עלינו להפוך את ההידבקות ברע להידבקות בטוב ולהתקדם לעולם חדש? אני מקווה, שאנו נבין זאת ונוכל לספר על כך לכולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מארגן מצבים יעילים יותר ויותר לצורך תיקון האגואיזם.
הוירוס מראה לנו איך אנו מעבירים מחלה זה לזה וגוזרים מוות איש על רעהו, במקום להעביר זה לזה דברים טובים ומועילים. בואו נתחבר בינינו בקשרים טובים ונעביר אהבה זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נגיף הקורונה חושף את האמת על היחסים בינינו. אם נבין, שאפשר לחיות בצורה אחרת, בהרמוניה עם הטבע, ביחסים טובים זה עם זה, בהתעלות מעל לאגואיזם, אזי נוכל להיחלץ במהרה מהמגיפה. הוירוס מראה לנו שהוצאנו את העולם-הטבע מהאיזון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכבדת הלב ניתנת בכדי לאפשר חופש בחירה. המשבר הגלובלי, שהוא פועל יוצא של מגיפת הקורונה, מראה לנו את האופן שבו הטבע מטפל בכל אדם ובתוך כך משאיר לו את האפשרות לחופש הבחירה, לאזן בין הטוב לבין הרע על ידי הנטייה לטוב!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מקבל הרבה שאלות על מה יהיו ההשלכות של נגיף הקורונה?
התשובה פשוטה: איש אינו יודע!
חכמת הקבלה אומרת, שהמגיפה תביא אותנו לקשר חזק יותר בינינו, על אף האגואיזם שלנו. מי שרוצה להקל על תיקונו – שילמד את החומרים שלנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest