דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם משתמש בזולת לתועלת עצמית – וזה הורס את מערכת הטבע האינטגרלית. לא ניתן להשביע את הרצון האגואיסטי. מערכת הטבע הגלובלית והאינטגרלית אינה מסכימה לכך ומייצרת נוגדנים, שאינם מאפשרים לאדם להרוס את מערכות הטבע…

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפתחות האדם מובילה להכרה בקשר ובתלות ההדדית בין בני האדם. בניסיון לעצור את המגיפה, המדינות משתדלות להסתגר, לבודד את האנשים, תוך קריעת הקשרים בינהם. אך בכך אנו גוזרים על עצמנו חיים עלובים וכמו חוזרים לימי קדם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר לצד רמת התפתחות גבוהה והשפע הגשמי, יש לקויה ביחסים בין בני אדם. איננו יכולים לבנות חברה נורמלית ולחנך את הילדים בצורה נכונה. הטבע מראה לנו, שעלינו לרפא רק את האגואיזם ומגלה את הוירוס – זוהי מהות המשבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס אחד קטן שובר את הקשרים שנבנו בינינו למטרות רווח, בכדי להרוויח על חשבון הזולת, בכדי לנצל זה את זה, להתחרות בינינו. היות והטבע שואף לשחזר את האיזון הנכון, הוא פועל כנגד הטבע האגואיסטי שלנו, שרוצה לנצל את כולם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגיפת הקורונה הביאה למצב חירום גלובלי ולמהפכה. המערכות העוצמתיות והיציבות שלנו נעקרות מהשורש על ידי וירוס מיקרוסקופי. המדינות סוגרות את הגבולות. כל העולם מתחבא בבתים ונועל את הדלתות. האויב מתגלה ברמה שלא ניתן לגשת אליה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בואו נשאל את עצמנו: למה ממשלות העולם מטילות מגבלות כל כך לא פרופורציונליות על תקשורת בין בני אדם – סוגרות עסקים, גורמות נזק לכלכלות של המדינות שלהן, ועוד בקלות רבה כל כך?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס, כמו כל בעיותיה של האנושות, הולכים יד ביד עם האנטישמיות, כי כולם משמשים כתרופה להתפטרות מהאגואיזם הכללי, שניתן לתיקון רק על ידי האור העליון. רק עם ישראל מסוגל למשוך לעולם הזה את האור העליון מהבורא, מהכוח היחיד הפועל בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדינות האיחוד האירופי יסגרו את גבולותיהן זו בפני זו. הוירוס, שמהווה למעשה תרופה לאגואיזם, ייאלץ אותנו לקבל עלינו צורות חיים גשמיות, שאותן מייצג האגואיזם שלנו, כלומר את צורת הריחוק ההדדי, את הדחייה ההדדית ומאוחר יותר השמדה הדדית. כל זה יקרה, אם לא נתחיל במאבק עם האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבר, כל אחד חשב רק על עצמו. היום כל אחד חייב לחשוב על כולם, שהרי אנו גוף אחד שלם, אורגניזם אחד.
כל אחד מאיתנו הוא גלגל שיניים קטן, שבו תלויים חייהם של אחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשל איום נגיף הקורונה, מדינות האיחוד האירופי סוגרות גבולות, מבטלות אירועים המוניים, סוגרות בתי ספר ומוסדות השכלה גבוהה, מטילות הגבלות על תנועה של בני אדם. כל מדינה דואגת לעצמה, כולן החליטו לבודד את עצמן, לצמצם את הקשרים ביניהן למינימום. האמצעי העיקרי של ההתגוננות נותר הבידוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צרפת החלה להכניס את כוחות הצבא לתוך הערים, בכדי לספק שליטה מוחלטת על הסגר. היו שם הרבה מתנגדים, כגון האפודים הצהובים, לכן הוטלו הגבלות על התנועה, על ביקורים אצל הרופא, על קניית מצרכים, הכניסו את הצבא לשמירה על הסדר, כי המשטרה אינה מסוגלת להתמודד עם זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נגיף הקורונה יחלוף תוך חודשיים, העולם יצליח להתאושש. אך אם הצניחה תתארך, המדינות ייאלצו להתאחד בכדי לשרוד, תוך שהן שוכחות את כל החשבונות האגואיסטיים. אולי כך, כשהיא נצבת מול כליה, תסכים האנושות לשנות את התנהגותה הרעה לקשר טוב?!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest