דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות עברה דרך ארוכה בהתפתחות ומתחילה להרגיש את עצמה כגוף אחד. עלינו להודות לוירוס הקורונה. הוא הביא את האנושות לאחדות כזו. אם המגיפה תתארך, האנושות תגלה שהיא באמת שייכת למערכת אחת, בה כולם תלויים זה בזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המקובל מרגיש את המוות של הגוף הבהמי כהחלפת חולצה. אם העיקר זה אני (נשמה) ולא החולצה (הגוף), אז אני בכל פעם מחליף חולצות כשאני משתנה בעצמי ומקבל לבוש חגיגי יותר. במוות אין כלום מלבד איבוד היכולת לבצע תיקונים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר COVID19 התלות ההדדית בינינו באה לידי ביטוי בכך שמתוך פחד להידבק אני סוגר את עצמי בפני האחרים. בכך אני מנתק את עצמי מקשר שלילי בינינו. אולם עלינו לגלות תלות חיובית! אם נתחבר בצורה נכונה, נתחיל לייצר וירוסים חיוביים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח העליון קושר את כל חלקי הבריאה יחד. עלינו לתקן את דרגת האדם, בה התרחשה השבירה, ולהחזיר אותה לאיחוד, בכדי לראות אותה בצורתה האמיתית ולא לעוות אותה עם הראיה האגואיסטית שלנו. בכך שאנחנו מתקנים את עצמנו, אנחנו מתקנים את המציאות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אילו היינו מגלים, שמבט טוב על הזולת מרפא אותנו מנגיף הקורונה, כל בני האדם בכדור הארץ היו הופכים מיד לצדיקים. אך מה שנדרש מאיתנו זו מודעות, השתוקקות להשפעה ולא לתועלת אישית, השתוקקות למחשבה על כולם ולא על עצמי. כשהאדם יביא לכך שלכולם יהיה טוב, הוא יפסיק לחלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תקופת וירוס הקורונה.
המלצות: לשמור על מגע וירטואלי בקבוצות קבועות של עד 10 אנשים. אם קשה להתאסף בכמות כזו, אז להתאסף בקבוצות של חמישה בזמן השיעורים. ומלבד השיעורים להתחבר וירטואלית עד 5 פעמים ביממה. מומלץ לעבור על חומר הלימוד לפי חוברת "פסח".

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתפתחות אפשרית רק בתנאי של שמירה על הקשר ההדדי של הטבע. היקום וכדור הארץ: הדומם, הצומח, החי והאדם – כלולים במנגנון אחד ותלויים זה בזה. בכל המערכת הזו פועל רק חוק אחד הדורש להשלים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין אף חלקיק, ולו הקטן ביותר בבריאה, שלא יהיה קשור דרך שדה של קשרים עם כל היקום, עם כל מרכיב שלו בכל הדרגות. הקשר המכריע ביותר – הוא בדרגת האדם, בדרגת המחשבה, כלומר ברובד היחסים. רובד זה הוא שקובע ומנהל את הכל!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע הוא חוק אינטגראלי, הקושר את כל המרכיבים יחד ולא נותן לאיש לשלוט, אלא רק לתמוך בקשר הדדי עם החלקים האחרים. ברגע שאנחנו נקברים בתוך האגואיזם שלנו, אנחנו מרגישים התנגדות של אנשים, של החברה, של הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס חשף את הקשר השקרי של מדינות האיחוד האירופאי. יתרה מכך, במקום לפעול בשיתוף פעולה, מדינות האיחוד האירופאי סוגרות את הגבולות שלהן. הוירוס חשף את האיחוד השקרי – הוא היה רק חלקי ורק כלכלי, כלומר אגואיסטי, אבל לא שיקף התקרבות בין העמים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני שולח לך מחלות! אלא, המצבים שאתה מרגיש כמחלות, הם הטעויות שלך. אך אם תייחס את כל המצבים שלך אליי, תגלה שהם אינם מחלות אלא תיקונים, שעל ידיהם אתה מתקרב אליי! (על פי הרב"ש, מאמר "הכול תיקונים").

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest