דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, המקובל הנודע בן המאה ה-20, כתב במאמרו "השלום", שהטבע הוא כמו שופט בעל מקצוע, אשר מענישנו בהתאם להתפתחותנו. לכן, ככל שהאנושות תתפתח ותצמח טכנולוגית וכלכלית, כך הייסורים והצרות יתרבו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בטבע קיימים רק שני כוחות – כוח שלילי וכוח חיובי. חכמת הקבלה טוענת שהכוח השלילי תמיד צריך להיות תחת השפעת הכוח החיובי. אנחנו יכולים להשפיע על כך על ידי מאמצים בהתקרבות בינינו, אשר יבריאו לנצח את כל המחלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הוירוס המסוכן ביותר הוא האגואיזם שלנו. אם לא נשתמש באגואיזם הפנימי שלנו, ננטרל את הוירוסים החיצוניים – שכן דומה מרפא דומה. כדי להירפא מהאגואיזם ההורס, על פעולותינו להפוך לאלטרואיסטיות, כאנושות אחת שחיה על פני כדור הארץ הקטן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה הביא לגל פיטורים המוני. גל זה ינער את האנושות, הגענו לקו אדום, הטבע לא יאפשר לנו להתקיים בצורה שבה היינו מתקיימים עד היום. בפעם הראשונה בהיסטוריה של האנושות, אנו נכיר בכך, שזוהי מכה מלמעלה. כל אחד ירגיש, שזהו עונש שמגיע מלמעלה, שמיישרים אותנו מלמעלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות קשורה בתלות הדדית בתעשייה, במסחר, בהכול, אך איננו משפרים את היחסים בינינו. יחסים אלה עומדים בסתירה לקשרים ההולכים ומתעצמים בינינו. אני מתקשר עם כל אחד, בכדי לסחוט ממנו את כל המיץ. כשהקשרים האלה הופכים לבלתי נסבלים, הטבע מכה בהם וקורע אותם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיות המתגלות בפני האנושות משרתות כתרופה הדוחפת אותנו לאיחוד. אנחנו לא רוצים בטובת הזולת. והוירוס עובר מאדם לאדם, כפועל יוצא ממבט רע וממילות ביקורת המתגשמות בדמות וירוסים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה זוהי בעיה משותפת לכולם, היא דורשת מהאנושות חיבור נכון וערבות הדדית. הטבע משתדל להביא אותנו להכרת ההכרחיות בערבות, בכדי שנהפוך להיות כאיש אחד, למערכת אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם צפון ודרום אמריקה וארצות אירופה יסגרו את הגבולות, האנושות תחזור למחסומי גבולות. המוצא היחיד הוא לברר איזה קשר נכון צריך להיות בינינו וכיצד נוכל לבנות יחסים טובים, כך שלא יפרוץ שום וירוס. הוירוס מצביע על ניתוק הקשר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה שינה באופן משמעותי את היחסים בין בני האדם בחברה האנושית, כשהוא מציב בפנינו שאלות רציניות: 1. אנחנו קשורים בצורה חזקה ותלויים זה בזה. 2. הקשר בינינו לא טוב ועלינו ללמוד כיצד לשנות אותו. וירוס הקורונה חושף את כל כובד המצב שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המגיפה של וירוס הקורונה היא המכה הראשונה מתוך סדרה שלמה של מכות אשר יתגלו באופן הדרגתי. הרי אם אנחנו מתייחסים זה לזה בצורה רעה, בכך אנחנו מייצרים מקום לוירוס. הוירוס מופיע במקום בו חסרה הערבות, אשר היה עלינו לייצב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אדם בעולם צריך להבין:
וירוס הקורונה אינו מקרה. כוחות הטבע מובילים את החברה האנושית, מתוך שאיפה לחבר אותנו למערכת אחת. במערכת הזו קיימים חוקים אשר הטבע יחייב אותנו לקיים. אם לא מתוך רצון טוב, מתוך הבנה, אז מתוך הכרח.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest