דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מזמינים בעצמנו, בכוונת תחילה, את המכות על הרצון לקבל שלנו, אחרת לא נוכל לגלות את שפלותו, את שליטתו הרעה עלינו, בכדי לרצות להשתחרר ממנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון לקבל תענוג נמצא בתוכנו, מחזיק אותנו בשליטתו. אנו יכולים להשוות בין שני מצבים: האחד הוא, כשאנו חופשיים משליטתו, והשני הוא, כשהרצון לקבל שולט. מתוך הרגשת הפער בין שני מצבים אלה, אנו יכולים להגיע לצעקת הייאוש, על כך שאיננו מסוגלים להשתחרר משליטת האגואיזם עלינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעיתים אנו משתוקקים לצאת משיעבוד האגואיזם אל ההשפעה. מתוך הניגודים אנחנו מתחילים להעריך את מצבי החירות משליטת פרעה, ואנו מבקשים לברוח ממנו. אם פרעה כביכול מסכים לשחרר אותנו, הבורא מכביד את ליבו. השליטה של האגו-פרעה מתחזקת והכל חוזר על עצמו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתנת לנו הזדמנות להרגיש כעבדים מתוך הרגשת השחרור מהעבדות. אנחנו בעצמנו מעצבים את הרגשות מחוץ לעבדות. אולם כשאנחנו מנסים אנו רואים שלא ניתן לצאת ומגיעים ל-10 מכות מצרים וליציאת מצרים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר היות שמגמת התפתחות הטבע היא איחוד בין הפכים, מי שתמיד ינחלו הצלחה בעתיד, הם אלה שמסוגלים לאחד בין הפכים על ידי שיטתם, כהשלמות הדדיות הכרחיות, לפי הכלל: "על כל פשעים תכסה אהבה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר תלמידי מטורקיה מבצע את המנגינות של בעל הסולם בקָאנוּן – כלי פריטה מוזיקאלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפרצויות הזיהומים מדגימות בצורה ברורה את עקרון הקשר והאחריות ההדדית בין בני אדם, עד כמה כל אחד משפיע על כולם. הטבע ימשיך ללמד אותנו על אופן ההתקשרות הנכון בינינו, עד אשר נלמד את כללי ההתקשרות ההדדית הטובה בין כל בני אדם. כך נתקרב לתיקון המלא של האגואיזם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר kab.co.il/faith/climate/ זו כתובת שבה מוצג הפתרון ההדרגתי למשבר וירוס הקורונה, יותר נכון של תיקון טבע האדם, כפי שחכמת הקבלה רואה אותו. התכנים הם בינתיים בשפה העברית, אולם בעוד מספר ימים יצאו בכל השפות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כנראה שוירוס הקורונה יביא להתפקחות גדולה באנושות: כולם ירגישו עד כמה אנחנו תלויים זה בזה וזקוקים זה לזה. הם ירגישו שלא ניתן לנתק את הקשר בינינו, כמה שנשתדל לקרוע את הקשרים בינינו. לפנינו אם כן תלות טובה או מוות מתוך רעב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נבנה סביבה בדרגה הנוכחית, נוכל לעלות לדרגה הבאה. אנו עולים בקו ישר. ולאחר מכן שוב בונים סביבה, עיגול. לאחר שסיימנו לבנות את העיגול – אנו חיים בתוכו כך שאנו שומרים עליו והוא שומר עלינו, אנחנו מעלים תפילה מ"ן – ועולים בקו מעלה מעלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest