דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה קוראת להנהגת מינימאליזם בכל, בכדי למקד את המאמצים בדבר היחיד שחשוב – יצירה של השתוקקות קבועה בתוכנו לגילוי הבורא בכל מה שסובב אותנו. בכך משיגים גם קיימות וגם אופטימאליות…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נתחבר לנשמה אחת, כפי שזה היה לפני שבירת האדם, נחזור ברגשותינו לעולם העליון, למצב רוחני, ושוב נהיה לאדם. אין לאדם מה לעשות בעולם הזה, אלא רק לחפש דרכים לחיבור עם הזולת בכדי לשחזר את הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרוחניות מתגלה בחיבור בין אגואיסטים. אנחנו כל הזמן נמצאים בעולם הרוחני, אולם איננו מרגישים אותו אלא את עצמנו. עלינו לעבור מתפיסת עצמנו, האישי, בעולם הזה, להרגשת עצמנו, דרך כוח ההשפעה והאהבה, המחבר את כולם לרצון אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנחנו לומדים את חכמת הקבלה, אנחנו מגלים את סיבת המחלה הנובעת מהאגואיזם של האדם, וגם את התרופה לה: אם אני סובל מהאגואיזם, עלי להשתחרר ממנו. חכמת הקבלה מסייעת לנו: עלינו להיות בקבוצה ולמשוך את המאור המחזיר למוטב, והוא אשר משנה אותנו בהדרגה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון היחיד שנברא על ידי הבורא בדרגת הבינה, "העולם הבא", נפל לדרגת המלכות, "העולם הזה", כאשר הוא נשבר.
עלינו לאסוף את החלקים שנפלו למלכות ולהעלותם לבינה, ל״גן עדן״ – בחיבור בינינו. ואנחנו נרגיש את כולם שלמים בכוח ההשפעה והאהבה זה לזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם הוא הכוונה. הגוף הפיזי הוא הבהמה שלנו. ביחסים בינינו אנחנו יכולים להעלות את עצמנו מדרגת בהמה לדרגת "אדם", שפירושו "דומה לבורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הצרות והבעיות נשלחות בכוונה, בכדי לחייב אותנו להחיש את הסדרת האיזון בעולם, להתקרב בינינו ולעבוד מעל האגו. וממדרגת האדם – מהדרגה העליונה של הטבע – אנחנו נחייב את כל הכוחות שלו להגיע לאיזון, ואז העולם יגיע לשלווה ולאושר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב הקבוצה העולמית ״בני ברוך״ הוא ייחודי ביותר, שהרי נבחרנו מכל מיליארדי הנשמות הפרטיות בכדי להימצא במערכת ישר-אל – קבוצה המכוונה "ישר אל", אשר מושכת את כל האנושות לתיקון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest