דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המטרה היא להתחבר לעשיריות מתוקנות בינינו כתאים בגוף אחד ולהתארגן בכדי להשפיע בצורה טובה על הבורא. כשחלק זה בנשמה השבורה יקום לתחיה הוא ימשיך אחריו את כל יתר החלקים ויעורר לתיקון את כל מערכות הנשמה הכללית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא קיים היכל נסתר של הבורא – הוא יתגלה אם אנחנו נבנה אותו. אנחנו בונים כלי אחד מהרצונות האגואיסטים שלנו. כולם מרגישים דחייה הדדית ולא רוצים להתחבר. אם אנחנו דורשים מהבורא את כוח החיבור מלמעלה, הוא יקרב בינינו ויתלבש בכלי שברא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנחנו נלחמים בדחייה, אנחנו בונים את הפנייה המשותפת שלנו לבורא, כפועל יוצא מכך שאנו דורשים ממנו לחבר אותנו. ואם הבקשה שלנו הגיעה לעוצמה הנכונה, לעומק ולכמות המבקשים; אם כל העשירייה מסוגלת לדרוש בצורה כזאת, הבורא מקיים את העבודה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה של האדם היא לעורר את עבודת הבורא. אנחנו מחייבים את הבורא לקיים את העבודה הזו. והוא מקיימה. "נצחוני בניי". הבורא פועל בדומה שבו אנו פועלים כשאנו מקיימים את בקשות הילדים שלנו. עלינו לבקש מהבורא, כמו שהילדים מתחננים להוריהם. הוא מצפה לבקשה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפנייה לבורא – זוהי תפילה, בקשה אליו לתקן את אשר הוא… קלקל. אנחנו משתמשים בשברי הכלי בצורה מכוונת, בכדי ללמוד להרכיב אותו מחלקיו השבורים, בדומה לילדים המרכיבים לגו ומתפתחים וגדלים על ידי כך עד שמקבלים כלי רוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני שופך דמעות אין זה נחשב שעשיתי משהו, כיוון שברוחניות לא מחשיבים את הפעולה אלא את הכוונה. הכוונה נמדדת רק על ידי השמחה, בהתאם לרצון שלי: האם אני רוצה לעבוד או לא. אם אני עובד תחת שוט, אין זה נחשב שעבדתי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לשרת את הבורא רק בשמחה. אולם הבורא עשה באופן מכוון כך שלא אצליח, בכדי שאבקש ממנו את כוח ההשפעה! אל תניח לו עד שתקבל. כשתקבל את כוח ההשפעה תראה איך כל העולם זקוק לעזרתך, אתה תשמח מכל פעולה ופעולה שלך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין העדר ברוחניות, אלא הבורא מסתתר, בכדי לתת לנו הזדמנות ללכת קדימה, מבלי לחכות לירידה, אלא לעלות את הרצונות על ידי הרגשת שפלות עצמית, עוד לפני שמאבדים את המדרגה… (על פי הרב"ש, איגרת ע"ז)

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לקיים את הקשר בין החברים ביום ובלילה, כלומר – כשאתה מרגיש במצב של "יום" וכשאתה מרגיש שאתה במצב של "לילה". עליך לעורר את לב החברים כך, שהשלהבת תעלה מאליה – ובזכות כך תזכה לעורר את אהבת הבורא (על פי הרב"ש, איגרת כ"ד).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest