דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המצב העולמי הופך להיות מתוח יותר ויותר. המתח לא יירד, מכיון שהאגואיזם, היסוד של הטבע, כל הזמן מחיש את התפתחותו. הוא יביא אותנו או למלחמה או לפתרון לשנות את הטבע שלנו. הכל הולך לפי התסריט המתואר בחכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה לתפור את רצונות החברים אחד לשני. אם אני תופר את ליבם של החברים אחד לשני, תוך חיבור של תפר לתפר, כך נוצר השדה, שבו אני מגלה את הבורא. זה הבורא שלי, כך חיברתי את ליבם ובניתי את נשמתי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בני ברוך היא קבוצה קבלית של העולם החדש, שבעת הזו פותחת את פתח הכניסה לרוחניות בעבור האנושות כולה. אנו מחלצים את כל העולם מתוך האגואיזם. פעולה זו קשה יותר, מעלייה פרטית מתוך האגואיזם, אך זוהי עבודה של דור המשיח (=המושך) מתוך האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני 9 אנשים – אלו הן 9 הספירות העליונות. ואילו אני עצמי – המלכות. אני מצמצם את עצמי ומשרת אותם, מצטרף אליהם, אני מוכן לעשות הכול בעבורם – בכך אני בונה את הפרצוף הרוחני.
הערבות היא התנאי לקיום הפרצוף הרוחני, התנאי של ההשפעה לבורא והקבלה ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני יכול להחליף עשיריות בכל דקה – אין לכך חשיבות. העיקר הוא, שאני מבטל את האגואיזם שלי ומקבל בכל פעם את העשירייה שמולי, במקום שאני מפנה לה בלבי.
זה נקרא ערבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד מאיתנו הוא כמו גלגל שיניים, שמסתובב ללא חופש תנועה אישי, יחד עם גלגלי שיניים אחרים באותו מנגנון. התנועה המשותפת מניעה את גלגלי השיניים למטרה אחת. ואילו כל תנועת נגד (לתנועה המשותפת) גורמת לשיבוש כללי ויוצרת בעיה. על כולם לגלות זאת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד נכנס לליבו של חברו, אנו פועלים יחד, כמו היינו תאים של גוף אחד, ואנו משיגים את פעולותיו של גוף זה, על כל הקשרים שבו. בכך, אנו מעלים את עצמנו למדרגת הבורא, משיגים את מנגנון ההפעלה של המערכת ומעלים את עצמנו אל הבנה של מחשבת הבריאה, אל גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא חשוב לי עם מי לשבת – זו תמיד אותה עשירייה. לא יכול להיות יותר או פחות מעשירייה בכל הבריאה. גם אם הייתי יושב עם 8 מיליארדי בני אדם, גם הם היו עשרה, רק בקנה מידה גדול יותר, בכדי לתת לי הזדמנות להכיר יותר טוב את פרטי הכלי הכללי. אך גם הם עשר ספירות!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest