דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו רוצים להשיג את האיחוד בינינו כהרגשה של אש בוערת, עלינו לדעת, שאש ניצתת מתוקף התנגדותו של הרצון האגואיסטי, שמתנגד בנאמנות. פעולתו של האגואיזם עוצרת בעדנו, שהרי לשם כל הוא נוצר. אפילו במצב הערבות, אנו מגלים שאין לנו סיכוי לצאת ממצריים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מושכים עלינו את הכוח העליון ועולים מעל לאגואיזם שלנו על ידי תפילה משותפת – וזה נקרא יציאת מצריים. הפרצוף הרוחני נבנה מכך, שאנו תומכים זה בזה, לשם השגת הבורא. הבורא הינו שלם ולכן גם עלינו לבנות שלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר המשותף היחיד בינינו הוא הבורא, נקודת הכתר המשותפת. לכל אחד מאיתנו תכונות משלו ואנו מתאחדים רק מעליהן, בבורא. כשאנו רוצים להתחבר בינינו, אנו מגיעים לייאוש, "וַיֵּאָנְחוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעֲבֹדָה".
אנו יכולים להתאחד רק בזכות המטרה המשותפת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם האגואיסטי הורס את המשפחה. אין לו צורך במשפחה, שהרי המשפחה חדלה מלהיות היסוד, התא החברתי. אך העולם האגואיסטי יצר את מעמד הביניים וכעת הוא הורס אותו.
אז מי ידאג ליציבות החברה?
עכשיו, רק התעלות מעל לעולם האגואיסטי עצמו תבטיח את יציבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם גדל והורס את עצמו, הוא מצביע על אי המסוגלות שלו לנהל חברה יותר ויותר אינטגראלית. הטבע ש"מחוצה לנו" מוביל לאינטגראציה, והטבע "שבתוכנו" מוביל לפירוד. כל זאת – בכדי לחייב את בני האדם, לשנות את עצמנו מהאגואיזם לאלטרואיזם. אחרת ניכחד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתגלה סופה של המערכת העולמית. בעבר נהוג היה לחשוב, שהעולם מתקדם אל העתיד הטוב. אך טבע האדם – האגואיזם ההורס, לא נלקח בחשבון. התפתחות הקפיטלזים, בת ה-500 שנים, הסתיימה בשווקים במגמה שלילית ובהלכי רוח של התנגדות לאליטות. זה מוביל למלחמת עולם או למעבר לאלטרואיזם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדמוקרטיה הגיעה לגלגולה החדש. כפי שכבר קרה ברוסיה הסובייטית או בגרמניה הפאשיסטית. אותו הדבר קרה גם בארה"ב. ההתפתחותה נעצרה – דבר שעל פי חוק ההתפתחות של הטבע עתיד להביא לנאציזם. אולם גם מצד שני, גם ההון הפך ללא יעיל. טבע האדם מחייב אותו לשנות את אותו טבע עצמו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההאנטישמים גילו שוירוס הקורונה הינו המצאה יהודית. בדומה להאשמות מימי הביניים בדבר הפצת מחלות מדבקות על ידי היהודים, כפי קרה במשפט הרופאים בבריה"מ. עידן הקדמה שלנו זורק אותנו לימי הביניים. האנטישמיות אינה ברת חלוף!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest