דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים מאבדים אמון בדמוקרטיה – היא הורסת את עצמה! ההמונים אינם רואים אפשרות להשפיע על השליטים במסגרת כללי המערכת הדמוקרטית. האליטה אינה עוסקת בבעיות האזרחים, אלא בבעיות של עצמה. האגואיזם מראה לנו, שהוא הכוח היחיד ששולט בנו! רק הוא – האויב שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הזמן דוחים אותי לאחורנית, בכדי שאעשה צעד קשה נוסף קדימה אל האיחוד. כך אני מתקדם אל האמת. אם היום איני מרגיש שהחיבור לקבוצה הפך לקשה יותר בעבורי, משמעות הדבר היא, שאיני מתקדם למטרה: "דעת בעלי בתים הפוכה מדעת תורה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאיש מאיתנו אין שום דבר. ודווקא הודות לכך אנו חזקים – כיוון שאנו חפצים בכך שמתוך ה"אין", יתהווה הכוח המשותף. איש אינו מסוגל לתת לנו את הכוח הזה, אפילו הבורא – רק אנו מעוררים את הכוח הזה על עצמנו, ע״י תמיכה הדדית, שנקראת ערבות. על כך אנו מבקשים. מי ייתן, והאור העליון יעזור!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסלמת המתח בין המדינות, קבלת החלטות מרושעות והפרת החלטות למיניהן, התחממות האוקיינוסים, הקרחונים שנמסים, עליית מפלס פני הים, הארבה, הוירוסים וכל השאר – כל אלה הנם "מכות מצרים" לכל האנושות, שמגיעות בגלל חוסר רצונה להיפרד מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם הגשמי הממוצע אינו מסוגל לקשר בין הבעיות של העולם שלנו לבין האגואיזם האנושי. אבל בהדרגה, הוא ישמע את דברי המקובלים, או יכיר בעצמו מתוך עמקי תת המודע שלו, שהאגואיזם שלנו, שזלזול ושהיעדר הקשר הטוב בין בני אדם – הם הסיבה היחידה לכל צרותינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר 1. מתוקף כך שנוצרנו אגואיסטים, עלינו להשתדל לבטל אותו במאמץ משותף, מתוך ניסיון להתחבר ברצון משותף.
2. להיווכח בחוסר היכולת שלנו לעשות זאת בעצמנו.
3. להבין שנבראנו כה חלשים בכוונה תחילה, בכדי שנבקש מהבורא עזרה ושהוא יקרב אותנו אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התועלת מהאיחוד באיחוד האירופי היא, כביכול, בהפיכתה של כל מדינה באיחוד, לחזקה ולעשירה יותר מלפני כניסתה לאיחוד. אך התוספת אפשרית רק על ידי מעשים אלטרואיסטיים משותפים, אחרת כל ברית תקרוס תחת נטל האגואיזם הכללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד כמה קל יותר לבריטניה לפתור את כל בעיותיה בעצמה, מאשר לרצות שתי עשיריות של "חברים" מהאיחוד האירופי במטרה לקדם את האינטרסים שלה! עד כמה קשה לחברי האיחוד האירופי להחזיק ביחד על רפסודה קטנה כנגד גלי האגואיזם הגועשים!
להקת ארה"ב-סין-רוסיה-הודו ושותפותיהן תאכל את אירופה הזקנה…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest