דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחדות בין הפכים היא אפשרית! שהרי, כשמתקיימת אחדות זו, רק אז, באותה נקודת "יש מאין", מתבטל החומר שממנו נבראה נקודה זו – העדר הבורא, ואז היא כולה הופכת למשפיעה, לדומה לבורא. עצם קיומם של ההפכים הוא סיבת התפתחותה של הבריאה כולה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפקיד "ישראל" הוא להגיע לקשר ביניהם, שיחבר יחד את המשתוקקים לבורא, ולאחר מכן, עליהם להעביר דרך הקשר זה את האנרגיה העליונה, את הכוח העליון המאחד והמהדק את הכול. עליהם להעבירו לכל אומות העולם ולשאר השכבות של הטבע – לחי, לצומח ולדומם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם רואה בשדה הראייה שלו תמונה כפולה של העולם, שעליו לחברן לאחת. כשהאדם מחבר את עצמו לאחרים כשלם אחד, כשהוא מתקן את עצמו, הוא רואה את העולם מתוקן. כשהאדם משלב בתוכו תכונות שליליות וחיוביות, הוא עולה לדרגה הבאה של הרגשת העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האוניברסיטאות ואמצעי התקשורת מוצפים באנשי שמאל, שלוחצים באופן עיקש על הציבור, מבלי להיות מודעים לכך, שהם מובילים את הציויליזציה לכיליון. אך גם בעבר, ציויליזציות גוועו תחת לחץ הברברים. בכל מקרה, התקופה הבאה היא תקופת הגילוי של חכמת הקבלה ותיקון האנושות על ידי האור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אלפי אנשים ישתתפו בכנס הקבלה העולמי בישראל – זהו כוח עצום. בנוסף אליהם, אלפי אנשים ברחבי העולם יתחברו לשידורי הכנס דרך האינטרנט. זוהי אסיפה עוצמתית, שכל המשתתפים בה מהווים כוח, שמסוגל לעלות תפילה לבורא. אנו מבקשים רק לקבל הזדמנות לאהוב את הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני רוצה להיות האחרון מבין החברים. נדמה לי, שאני מעכב את התקדמותם למטרה והופך לנטל על העשירייה. לכן אני מתפלל לבורא, בכדי שייתן לי כוחות להתכלל בחברים, לבטל את עצמי כלפיהם, להכניע את עצמי כלפיהם. כך אני נכלל בהם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר החברים מצליחים להרגיש קירבה זה לזה, ואילו אני איני מסוגל להרגיש כלפיהם קירבה שכזו. אני מבקש עזרה מהבורא, מתוך הבנה, שלעולם לא אוכל להגיע לכך בעצמי. אני רואה, שלחברים יש כוחות רוחניים, שאותם הם קיבלו מהלימוד, משיעורים ומהפצה. ומה יהיה איתי?

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפקידה של ישראל הוא להיות המתווך בין הבורא לנבראים, ולכן היא נמצאת תחת לחץ משני הכיוונים. ישראל אינה קיימת בשביל עצמו, אלא כדי להעביר את השפע לאומות העולם. העולם נברא בשביל אומות העולם, ואילו ישראל היא כלי השרת של הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest