דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדומה ליוונים והמיתולוגיה היוונית, גם הרומאים עשו מחכמת הקבלה דת עם מרכיבים של העולם הגשמי שמציבה במרכזה ביצוע של מעשים פיזיים בתמורה לשכר אגואיסטי. כל אלה אינם אלא השתקפות של חכמת הקבלה, של מעשים רוחניים, באגואיזם של העולם שלנו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר היוונים הקדמוניים אימצו את הרעיונות על הכוחות האלוקיים מהיהודים והחלו לפסל פסלים בדמותם ולתארם במיתולוגיה. מאז שהיוונים נפרדו מהיהודים הקדמוניים, הם לא המציאו דבר. כל עושרם טמון בקשרי העבר עם היהודים. היוונים לקחו את יסודות חכמת הקבלה והביעו אותם בשפה של העולם הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקוראן: "אללה לא זקוק לעוזרים".
זה נכון, משום שהאדם אינו משתתף בקווי הימין והשמאל. השתתפותו באה לידי ביטוי במימוש הקווים הללו, בכך שהוא בונה מהם את הקו האמצעי – בעלייתו לדרגה של שותפות עם הבורא ובהפיכתו לדומה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השלום בין מדינת ישראל לערבים אינו תלוי בנשיא טראמפ, אלא בעם ישראל. תפקידו של עם ישראל: לחבר את כל חלקי הנשמה הכללית של האנושות עם הבורא, על ידי החיבור בקירבו. תפילתו של עם ישראל על קשר בין הכוחות הנאבקים זה בזה, תביא לשלום בכל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סיבת השנאה כלפי היהודים טמונה בתחושה של תלות פנימית בהם!
תחושה זו אינה ניתנת להסבר, אך היא קיימת בכל עם ובכל אדם, מרגע שהם מגיעים למדרגה מסוימת בהתפתחותם.
ברגע שעם או אדם מגיעים לדרגת ההתפתחות הזאת – הם הופכים לאנטישמיים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במברק ששיגר חיים ויצמן ב- 14.05.1948, הוא כתב: "יש להכריע ומייד, נפרצו לרגע שערי שמיים, אם נפרוץ לתוכם תקום מדינתנו, אם לא, מי יודע אם נזכה בדורנו להקמתה". כעבור כמה שעות הוכרז על הקמת מדינת ישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בריטניה פרשה מהאיחוד האירופי. החלטה זו מובנת, שהרי שני הקטבים, ארצות הברית ורוסיה, קורעים את האיחוד האירופי לגזרים. מִבֵּין כל מדינות האיחוד, בריטניה השתייכה תמיד לצד של ארצות הברית. בקרוב, גם מדינות מזרח אירופיה יצטרכו להחליט, באם לשייך את עצמן לרוסיה או לצאת מהאיחוד האירופי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בריטניה פרשה מהאיחוד האירופי. בוריס ג'ונסון מבטיח תקומה לאומית, שהרי כל מדינה חברה באיחוד האירופי היא אגואיסטית וחושבת רק על תועלתה, ואילו התקרבות מסוג זה מובילה למלחמה.
אם רק הן היו מחליטות לתקן את היחסים האגואיסטיים…
ג'ונסון צודק!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במדיניותו כלפי המזרח התיכון, הצדיק הנשיא טראמפ את האמון שנתתי בו, כשקראתי להצביע בעבורו. היהודים אוהבים את אלה, שמכים ושונאים אותם. כמה ייסורים עלינו לחוות עוד, בכדי לעזוב את הדמוקרטים? עקשנותו של העם היהודי היא רוחנית ולכן היא אינה ניתנת להסבר הגיוני.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest