דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "מעלים בקודש ולא מורידין בקודש". כל דרכנו מראשית הבריאה ועד סופה – זו עליה אחת גדולה לכולם: למוצלחים ואלו שאינם מוצלחים. בכל רגע אנו מתקרבים עוד ועוד לגמר התיקון. למרות שלעיתים תכופות אנו חשים ב״ירידות״ במקום בעליות, אבל לפי הערך המוחלט אנו כל הזמן נעים קדימה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין ירידות. הבורא רוצה בכך שהאנושות תתקדם באופן מודע, שהיא תכיר בכך שהיא נמצאת בעיצומה של עלייה – עלייה לנצחיות ולשלמות. בכל רגע נתון האדם זוכה להתקרבות גדולה יותר לנצחיות, לרוחניות. עבודתנו היא להרגיש שאנו באמת מתקדמים כך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – היכן מצטברים המאמצים להתחבר?
– המאמצים להתחבר מצטברים סביב ה״לב״ ויוצרים ״לב משותף״, מעין תיק של לבבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכלי הרוחני שבו מתגלה הבורא, מורכב מעשר תכונות שלחלוטין מנוגדות זו לזו. הן מתחברות ביניהן, מעליהן, על אף שכל אחת בפני עצמה אינה רואה כל אפשרות להתחבר. אבל כשהן מתעלות מעל עצמן, כשהן "דוחפות" את עצמו מעל לעצמן, הן מצליחות להתחבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השגת החיבור היא השגת הבורא. הבורא זהו חיבור בין כל הניגודים ביחד, כשאחדים מהניגודים משלימים את הניגודים האחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות זקוקה לחכמת הקבלה, בכדי להגיע לגילוי הכוח העליון. התפתחות האנושות לוותה באסונות, במגיפות, במלחמות, בכדי לאלץ את האדם להתחיל לחשוב על משמעות החיים. חכמת הקבלה מספקת לכך מענה: ברגע, שבו נשיג את הכוח העליון, נגלה בשביל מה אנו חיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם הרוצה להשיג עצמאות, חייב להגיע לקשר הדוק ונכון עם הבורא. חירות בעולם העליון תעניק לנו חירות בעולם הזה, שהרי אין זה עולם עליון בעלמא, אלא עולם המקרין עלינו כוחות, שעוזרים לנו לעמוד בפני הכול. ואז, אף אחד לא יוכל לגרום לנו שום רע.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest