דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מסוגלים לחיות זה עם זה בחברות. הטבע האגואיסטי שלנו אינו מאפשר לנו לעשות זאת. אך אנו יכולים לשחק ביחסים טובים ועל ידי כך לעורר עלינו את השפעת האור העליון. כתוצאה מכך, נתחיל להתקרב זה לזה! ובהתקרבות זו יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים בגלות ברצון האגואיסטי המפריד בינינו. עלינו להתארגן בעשיריות לשם מימוש שיטת התיקון, כפי שזה היה לאחר יציאת מצרים, כאשר יתרו בא למשה והם התחילו ליצור עשיריות מעם ישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעשירייה קיים כוח מיוחד, איננו מרגישים בו ולכן מתעוררת אי הבנה. הבורא צריך להתגלות בקשר בינינו, בקשר בין 10 רצונות, לשם כך עלינו לבטל את עצמנו זה כלפי זה ולקשור את הרצונות שלנו לרצון אחד לגילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בין 10 הרצונות של עשרת החברים מסתתר הבורא. אם הרצונות משתוקקים לחיבור ולבורא, הבורא מתגלה במידת החיבור בינינו וההשפעה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מביט על העולם דרך זכוכית בגימור מאט. איני רואה דבר. אולם אם אני מתנגד לאגואיזם, כשאני חושב על החיבור, על טובת הקבוצה, על מטרת הבריאה – אני מעורר אור חוזר (חסדים). והוא הופך את הזכוכית החלבית לשקופה – או אז אני רואה את הבורא בצורת תכונות ההשפעה והאהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החרבנות והנפילות של היהודים – הם רק כתוצאה כך שהיהודים המעיטו בערכה של חכמת הקבלה, שיטת חיבור העם. לימוד של כל דבר, מלבד לקבלה, מוביל לחרבן העם והעולם. היחס של עם ישראל לחכמת הקבלה קובע את יחס העולם לעם ישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העמים טוענים, שהיהודים שולטים בעולם ושכל הרע מגיע מהם. הם מרגישים, שהם נתונים בידי היהודים, שמסוגלים לשנות את העולם. תחילה, צריכים לתקן את היהודים. בעזרת חכמת הקבלה, נהפוך את השנאה לאהבה ונעביר אותה לעולם. כך נשנה את גורלנו ואת גורל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העם היהודי צריך להרגיש, שעל ידי האיחוד בקרבו, הוא שולט על מערכת ענקית של העולם בדרך הטוב. אך אם אין הוא מתאחד מיוזמתו, המערכת פונה בעצמה לכיוון של איחוד מכורח, בדרך הייסורים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest