דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפצת שיטת החיבור לאומות העולם, ההתקדמות של כולם למטרה אחת, ההסבר על טבע האנטישמיות וסיבותיה, ככוח אגואיסטי המניע למטרת הבריאה – כל אלה יחלקו לשניים את כל לומדי הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מושכים את המאור המחזיר למוטב על ידי האיחוד. זהו אור החסדים, שנשפך בינינו – ואנו כמו נמצאים בתוך ענן חסדים. האור העליון, אור החכמה יורד אלינו, בכדי לקדם אותנו. הוא אינו חודר כמו סכין, אלא מתלבש באור החסדים ומגלה לנו את הבורא כשאנו נמצאים בהשתוות הצורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאף אחד אין פרוטקציות מלמעלה, אולם יש זכות – הזדמנות להתכלל בתהליך התיקון, לברר את כל ה"בעד" ו"נגד" של תהליך זה, אולם להתקדם בצורה הכרתית מתוך הסכמה. וההסכמה תמיד מגיעה מאי הסכמה, כגילוי האור מתוך החושך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אף אחד לא יוכל לממש את תיקונו ולהשיג את המטרה בעצמו. אולם אם אנחנו פועלים יחד כפי שממליצים בעל הסולם ורב"ש נפתחת בפנינו הדרך. כשאנו מתקדמים אנו נזרקים לקו שמאל ולקו ימין. ועלינו לבנות את התקדמותנו בקו האמצעי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספינת האנושות תיטלטל פעם לשמאל ופעם לימין. אם נוכל לסובב את ההגה בעזרת המאמצים שלנו, ספינה ענקית זו תשוט בכיוון הנכון. בכך טמונה העבודה שלנו – עלינו להרגיש אחריות ולהפוך לראש בתהליך התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מעוררים חסדים (אור החסדים) בעולם על ידי האיחוד בינינו. אור החכמה, שמגיע בכדי לקדם את ישראל ואת כל העולם לתיקון, נכנס לתוך אור החסדים, שהוכן על ידינו מלמטה. החסדים מגיעים מלמטה, ואילו אור החכמה מגיע מלמעלה. הכול תלוי באיחוד בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם ידע את אשר עתיד לקרות בגרמניה וניסה להציל את היהודים. הם לא נתנו לו לעשות זאת ונהרגו. הוא לא יכל לשנות דבר: פרק זמן מוגדר ניתן מלעלה למימוש חופש הבחירה ולקבלת החלטה בהתאם. כשההחלטה מתקבלת, השליטה נמסרת לכוח התיקון בדרך הייסורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לשלוט בהגה פירושו של דבר, להשתוקק לקו האמצעי, כך שאת "כל הפשעים" מצד שמאל "תכסה האהבה" מימין. ובאמצע ייבנה קו אמצעי. איננו מוחקים את קו השמאל, את מי שמתנגד. אנו צופים באופן שבו הביקורת מעוררת את מי ש"בעד", ומסייעת להם לערוך את החשבון הנכון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל – זה אנחנו, המשתוקקים לבורא.
תורה – זהו האור העליון, המכוון אותנו ואת כל האנושות מסביבנו.
הבורא – זהו הכוח, שמתגלה במרכז הקבוצה, במרכז המאמצים שלנו.
גמר התיקון – זהו האיחוד בין כל הבריות וגילוי הבורא בתוכן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנחנו נמצאים בקו האמצעי, אנחנו מסובבים נכון את הגה הספינה, אשר תמיד צריך להיות מכוון לנקודה המרכזית: איחוד – אני- אנחנו (העשיריה, כל בני ברוך)- האנושות כאחד שלם. אז יתגלה בנו הכוח האחד שקים בעולם – הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest