דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המקובלים אומרים שמימי הארי (המאה ה-16), נכנסנו לשלב האחרון של תיקון האגו. אומות העולם לוחצות על עם ישראל – דרך הייסורים מזמינה את הלחץ הזה, והוא יאלץ אותנו להתחבר, במידה ולא נרצה להתקדם לתיקון בעצמנו, ולהקדים אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החוק שמקדם את האנושות לחיבור, פועל בצורה נוקשה ואכזרית. וקודם כל הוא לוחץ על אלו שעליהם להיות הראשונים ולהוביל אחריהם את האנושות. חוק זה ילחץ על אותו העם שחייב לממש את העבודה הזו, להיות החלוץ בדרך הזו ולהוביל אחריו את העולם כולו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוחות העליונים מסודרים כך, שברגע שעם ישראל – אותה הקבוצה, שנאספה על ידי אברהם מכל העמים – תתאחד שנית, אז יפתחו בפניה כל הדרכים כולן. לא יעמדו בפניה הפרעות, כוחות הטבע יכונו לסייע לה, ולהעלות אותה למדרגות רוחניות. ובעקבותיה, גם האנושות כולה תתחבר בשמחה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות זו הרגשת הנחיצות מצד אומות העולם לקבל את האור דרך איחוד היהודים. האנטישמים הבולטים ביותר במיוחד הם אלו שיהיו הראשונים להצטרף ליהודים, ברגע שהיהודים יתאחדו ותתגלה משמעות הבריאה. כבר ראינו מהפכים חדים כאלו בהיסטוריה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים האמריקאים מסכימים עם כך שבעיית האנטישמיות הולכת וגוברת באופן מאיים. על משמר החוק אמונים בתי המשפט, בתי הכלא והמשטרה באמריקה. אולם במקרה של האנטישמיות, פעולות הממשלה והניסיונות לכבות את האנטישמיות לא יביאו לשום תוצאה. שהרי יש לנו עסק עם חוק טבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נגלה בבירור את הכוח העליון, כלומר את הבורא, בתוך החיבור בינינו. שני כוחות בלבד קיימים בעולם, שאותם עלינו להביא לאיזון. זהו החיבור, שאנו יוצרים בקבוצה על ידי האיחוד בינינו. שיטת הקבלה היא שיטה מאוד פרקטית, מדויקת, ואנו יכולים לממשה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שני כוחות קיימים בטבע: הכוח החיובי והכוח השלילי. הכוח החיובי של האיחוד נמצא בהסתרה, ואילו הכוח השלילי של אגואיזם מגולה. אם אנו משתוקקים להתחבר בקבוצה מעל לדחייה של האגואיזם, הכוח החיובי מתעורר ועוזר לנו – כך אנו מתקדמים לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימת שיטה פשוטה להשגת האיחוד:
אנו מעוררים את כוח האיחוד על ידי החיבור בינינו, מעל לאגואיזם, תוך התנגדות אליו. במידת הקשר הזה, אנו מגלים בינינו את כוח האיחוד, שנקרא "בורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו ללמוד איך להגיע לתיקון, ואיך לעורר לכך את כל העולם. כל העולם מתחלק לשניים:
עובדי אלילים ועובדי האחדות. להביא את כל הטבע לאיחוד שלם – זהו חוק הטבע העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם לא נצליח לשכנע את יהודי העולם וישראל להתחיל להתאחד, צפויות סנקציות קשות וחסרות תקדים כלפי מדינת ישראל, מצד כל המדינות, כולל ארצות הברית. אנו בישראל, נרגיש את עצמנו כמו תחת מצור. ואם לא נתאחד, נִזָּרֵק מאדמה זו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest