דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגורמים החיצוניים שמשפיעים על המצע של האדם, אינם יכולים להשפיע עליו ישירות, אך הם משפיעים עליו בעקיפין בצורה משמעותית ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לגורמים החיצוניים השפעה עצומה על האדם: אנו מעבירים לבני אדם מחשבות, רצונות, ערכים ומקבלים מהם את אותם הדברים. באופן זה, כל האנושות מתפתחת תחת השפעת החברה. במיוחד ניכרת לעין השפעתם של אמצעי התקשורת, שהורסת את האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בזכות הגורמים החיצוניים שמשפיעים על המצע שלי, אוכל להפוך להיות אדם. אך דבר זה מנוגד לכל רצונותיי ולטבע שלי. לכן נחוצה לי סביבה, שתעזור לי להתגבר על הקשיים ועל העצלות, ותשכנע אותי שזהו דבר כדאי שכדאי להשקיע בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק האדם הוא בעל חופש בחירה. הוא יכול לבחור את כיוון ההתפתחות שלו, על ידי שימוש בגורמים חיצוניים. יש לנו הזדמנות לפנות לגורם הרוחני, שיפתח אותנו – בכך טמון חופש הבחירה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו מרגישים שהחושך הופך לסמיך בעבורנו, זהו סימן לכך, שהגיע האור, ודווקא משום כך אנו רואים חושך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחזית התפתחות האנטישמיות: בעולם יתהוו זרמים ויקומו מפלגות. הם יחדרו לפוליטיקה. יכרתו בריתות בין מדינית, שיתבססו על שנאה ליהודים. יוגשו לאו״מ, לאונסק״ו ולארגונים בינלאומיים אחרים דרישות להחרים את מדינת ישראל מעסקאות ומסחר בינלאומיים ולהטיל עליה סנקציות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם נכון לומר שאומות העולם מוכנות לקבל את עם ישראל רק כאשר הוא שומר על יסודו? רק אם עם ישראל יהיה לראש הנשמה, כלומר יביא את העמים למטרת הבריאה על ידי דוגמא, אומות העולם יקבלו אותו ויעזרו לו להשיג את התיקון הכללי של גוף הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדוע ההתבוללות מצד אומות העולם בדרך כלל מביאה לתוצאות טובות ואילו מצד עם ישראל ההתבוללות מביאה תמיד לתופעות שליליות? כיון שכאשר ישראל מתקנים את עצמם, הם חוזרים לשורשם ואילו אומות העולם מתקדמים קדימה, אל מטרת הבריאה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל זהו שם כללי לכל אדם המרגיש חובה להתחבר, על מנת לתקן את הטבע האגואיסטי של העולם. הרי ישראל, מלשון ישר-אל פירושו, פירושו להיות מכוון להשתוות עם הבורא. אברהם בחר באנשים אלה מכל בבל ולימד אותם את עיקרון החיבור – ואהבת לרעך כמוך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest