דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על אומות העולם להכיר בתפקידן, באופן שבו עליהן להשתמש ביחסן השלילי כלפי היהודים, על מנת להפכו לדרישה – לממש את התיקון ביחד עִם עַם ישראל. השיטה נמצאת אצל עם ישראל, ואילו הכוח טמון באומות העולם, לכן עלינו ללכת לקראת גמר התיקון ביחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל חייב להרגיש את הצורך של אומות העולם בתיקון, בהשגת מחשבת הבריאה ומטרת הבריאה. כל צרות העולם נובעות מכך, שהאנושות אינה מקבלת מענה בדבר סיבת הייסורים שלה. אלה ייסורים שנובעים מהיעדר של אור חסדים, מהיעדר השגת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המפתח של כל התהליך ההיסטורי טמון בעם ישראל. התגובה החדה של האגואיזם הכללי באומות העולם, נגרמה על ידי כך, שהיהודים מתמהמהים ואינם מחישים את התיקון. עלינו לפעול יחד – ישראל ואומות העולם. האנטישמיות מתעוררת, על מנת לדחוף את היהודים קדימה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העובדה, שהאיחוד הכרחי לעולם, ושבלעדיו הוא מתפרק, הופכת לברורה יותר ויותר מיום ליום. הדבק הינו האיחוד, שיכול להיות מושג רק על ידי דוגמה מצד עם ישראל. על פי חוקי הטבע, אין דרך אחרת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תקיפות על רקע אנטישמי, הן הסימנים הראשוניים של התקדמות תהליך גמר התיקון הכללי דרך מלחמת עולם. אנו חיים בדור האחרון, בעידן של גמר התיקון. המלחמה תתרחש בכל כדור הארץ, כולם יתחילו לסגור חשבונות זה עם זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות ניצבת על מפתנה של מלחמת עולם. לא מדובר על גחמות של מנהיגים קיצוניים, אלא על הצלה מאסון גלובלי – ממלחמת עולם שלישית, שעליה כתב בעל הסולם. זה יכול לקרות בכל רגע. די בלחיצת כפתור, כדי להשמיד חצי עולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו יכולים לקחת חלק בהתפתחותנו. אם נעשה זאת, שלבי ההתפתחות יהפכו בעבורנו לנעימים ויביאו לנו הבנה והשגה. אנו נערוך את תהליך הריפוי שלנו בהשתתפות הכוח העליון. ההתפתחות תהפוך להתפתחות מרצון, נביט על עצמו מלמעלה ונרצה לקבל את תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנטישמיות, שואה, נאציזם – אלה הם נושאים כואבים, אך עלינו לפתוח את הפצע הזה ולבדוק אותו, בכדי להבין מה לא עשינו נכון ואיך להמשיך מכאן. זוהי פעולה חיונית לצורך הריפוי. הצטברות המוגלה הייתה פנימית, וכעת הרופא חושף אותה. ברור מאליו שזה כואב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר החשוב ביותר הוא למסור לאנושות את ההסבר על המצב העתידי ועל הצורך באיחוד, במצב שכבר קיים בטבע וחייב להתגלות. אם אנו מוכנים אליו, אנו מקבלים את הגילוי כזמנים טובים. אך אם איננו מוכנים לכך, איננו מרגישים זמנים אלה כנעימים אלא כסבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "ישראל" הינו ערוץ המעבר, שמקשר את הבורא עם הבריות. עלינו להפוך לעובדיו הנאמנים של הבורא – לא להתחשב בהצלחותינו הפרטיות, אלא רק בהצלחת משימתנו כמשרתי הבורא והנבראים. או אז, נוכל להפוך לשותפיו של הבורא בבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "סוף מעשה במחשבה תחילה" – סוף המעשה כבר כלול בתכנית ההתחלתית. עלינו לראות כבר עכשיו את המטרה הסופית ואת המצב הסופי ולכייל את כל פעולותינו בהתאם למידת המימוש של מטרה זו. כל דרכנו הינה מימוש של מטרת הבריאה, של מצב גמר התיקון והשלימות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבריאה היא גמר תיקון כללי, ולכן כולנו צריכים כל הזמן לשאוף לכך. זה ימצא חן בעיני הכוח העליון, שרוצה, שכולם יכירו אותו – מקטן עד גדול. אנו חייבים להביא את הידע הזה לכל בני האדם בעולם ולספק להם קשר עם כוח האיחוד והתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבריאה מתחלקת לישראל ולאומות העולם, בהתאם למידת הרצון, שנשארה אחרי השבירה. הנקודה, שמתעוררת באדם ומושכת אותו לתיקון, נקראת "ישר-אל" (ישר לבורא), ישראל. אדם שכזה מחויב לקבל עזרה מלמעלה ולארגן סביבה ועבודה מלמטה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חובת ישראל כלפי האנושות קובעת את כל עבודתנו, שמכוונת למטרת הבריאה: לחבר את כל הנבראים לאדם אחד הדבוק בבורא. החלק הפנימי של הבורא הינו עצמותו, מהותו, ואילו החלק החיצוני הינו היחס שלו לנבראים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות היא החוק של כל הבריאה והחוק הפרטי של כל בן אדם. אם אנו תואמים לחוק זה, איננו טועים ואנו מתקדמים בקו ישר, בדרך הקצרה ביותר למטרת הבריאה. אם אפסיק לבדוק את עצמי כלפי הערבות, אז מיד אמעד, אפול ואסטה מהדרך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest