דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הוא מערכת אחת, שאנו מקיימים את חוקיה, מבלי להיות מודעים לכך. עלינו להיכלל בה במודע ולהשתתף בניהולה בכוונה. המערכת שבורה, מבולבלת ומתגלה בדרגה הנמוכה ביותר, "העולם הזה". עלינו לחבר את המערכת הזאת, עד שנשיג את דרגת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי להשקיע מאמצים, בכדי שהאור יבוא ויחבר את העשירייה שלנו לפרצוף רוחני. האור מחבר אותנו לנברא אחד, למלכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות הינה הרגשה של הרשת המשותפת, שאנו נמצאים בתוכה. הרשת המשותפת היא הנשמה הכללית, האדם הראשון, ואנו חלקיה. כל אדם הינו חלק קטן מהרצון המשותף. כולנו קשורים על ידי הערבות ההדדית, כרוכים לנשמה אחת, שבה שורה הבורא. המערכת המשותפת הינה המדרגות הרוחניות, העולמות רוחניים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים את גשר האהבה, שנסלל מעל לתהום השנאה. שנאה משולבת עם אהבה, מעניקה לנו את ההבנה וההרגשה של מה שנקרא הבורא – תכונה ייחודית, שמתקבלת מחיבור בין שני הפכים, שלא ניתן לחבר ביניהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות הינה חיבור מיוחד, קשר נכון בין רצונות, לבבות שבורים. לא אדם אחד, אלא כאדם אחד, כאילו היו רצון אחד. ההבדל העמוק בין איש לרעהו נשאר בפנים, אלא שההופכיות הקוטבית והשנאה מכוסות באהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר "קרוב ה' לנשברי לב". הלב נשבר, כשאני מבין שלא אוכל לשבור אותו בעצמי. עליי להשקיע מאמצים רבים, בכדי להסכים לכך, שליבי אכן לב אבן, ושרק הבורא מסוגל לשוברו, בכדי שהאהבה תיכנס לתוכו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משני קצוות הפכים השוללים זה את זה, מתהווה כוח אחד, שאינו מהעולם הזה – ״המאור המחזיר למוטב". כוח זה בונה בינינו קשר, שמאפשר לנו להבין מה זה הבורא. כתוצאה מהמאבק בין שני הכוחות: האהבה והשנאה, והברית ביניהם, מתהווה הקו האמצעי, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מגלה שאני רשע ומשתוקק להיות צדיק. צדיק – זהו מי שמצדיק את הבורא. לא דרוש מאיתנו דבר מלבד לאותה ההצדקה – כל היתר מתרחש מלמעלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest