דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר בי רצונות שבורים, את חלקי השבירה. הם תמיד מתגלים כצרות: פוצעים אותי, מפחידים אותי, מוציאים אותי מאיזון. כל זה ניתן לי כעזר, בכדי לכוון אותי למטרת הבריאה. עליי להשתוקק למרכז הקבוצה, לצאת אל מעבר לגבולות הרצון האגואיסטי שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מוכן להודות בכך, שהכול מגיע מהבורא, לקבל את כל הרע כטוב, בכדי להיות מוגן על ידי השליט הטוב ולהסתתר מכל הבעיות. מרכז העשירייה – זהו כבר צעד מחוץ לאגואיזם שלי. לשם כך, אני זקוק לתמיכה חזקה של הקבוצה, שניתן להישען עליה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עבודתנו מסתכמת בקיום שלושה תנאים:
1. להבין, שהכוח העליון פועל בכל דבר, ושאין עוד מלבדו.
2. להבין שכוח זה הינו טוב ומיטיב בכל עת.
3. להשתוקק אליו דרך מרכז הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא אינו נותן לנו מדד אחד, אלא 9. הקשר בין האור לרצון אפשרי רק דרך 9 תכונות האור ותכונה אחת של הרצון. הרצון הינו בעל השתוקקות אחת – לקבל מילוי. 9 מטעמים נמצאים מולי ועליי לדעת איך להתייחס לכל אחד מהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד בעשירייה רואה את עצמו כמלכות, ואת החברים כט' הספירות הראשונות. הבורא מתגלה אליי דרך החברים בצורות שונות, חיוביות ושליליות, מעורר בי קנאה, כעס, רדיפת כבוד – ועליי לכוון את עצמי כך, שדרך ההשפעה ל-9 החברים, אשפיע לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היחס לקבוצה מעניק לי שייכות, הבנה, ראיה אמיתית של זה שאני פועל בתוך כלי רוחני. כל המונחים הרוחניים: אור ישר, אור חוזר, אור פנימי, הזדככות המסך, יתגלו בתוך הקבוצה, דרך מרכזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד המלכות אינה מצמצמת את עצמה ואינה מעלה אור חוזר בעבודתה עם הרע שבה, האור נעדר מט' הספירות הראשונות. רק לאחר עבודה זו, האור יתנוצץ בט' הספירות הראשונות, כלומר בתכונות הבורא, ב-9 החברים שלי. כאשר אני מצדיק את החברים, תוך דחיית האגואיזם, אני מעורר בהם אור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל התגברות בעבודה, הינה התקדמות בעבודת ה'. כמו שאיסוף פרוטה לפרוטה מצטבר לסכום גדול, כך גם ההתגברויות מצטברות למידה הנדרשת, בכדי להפוך לכלי לקבלת התענוג העליון. אנו לעולם לא קופצים מיד למעלה, אל המדרגה, אלא מכינים את עצמנו אליה תחילה (לפי הרב"ש, מאמר "כל התורה היא שם אחד קדוש").

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדרך כלל, אנו שואפים להתגבר על הקשיים בכוחות עצמנו – אך צורת עבודה זו אינה נכונה. המטרה היא להידבק בבורא. אם אני רוצה להתגבר בעצמי, אז אני רק מגדיל את האגואיזם שלי ומתנתק מהבורא. עליי לראות בכל הפרעה אמצעי להידבק בבורא ביתר שאת, והזמנה לבקשה, לתפילה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא עושה הכול, בכדי להחזיר אותי בחזרה לרצון להנות, לשכל הישר, שעומד עם הרגליים על הקרקע. אבל אני רוצה להידבק במרכז העשירייה, להיות כמו תלוי באוויר, כמו מגדל שפורח באוויר. כך אנו בונים את מרכז העשירייה, על ידי בניית מגדל, בית מקדש, חיבור בין המלכות לבינה, בעשירייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נקודת המלכות עלתה לבינה, נכללה בה ומשם מביטה על הבריאה. אני נכלל במרכז העשירייה ומביט מתוכה על הכול בעיניי האמונה. עד כמה שאני שואף להתקשר עם העשירייה, לקבל את החיבור בינינו מעל לאינטרס האישי ולרצון האגואיסטי, כך נמדדת גודל האמונה שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת – זהו מבט על הכול דרך החיבור. אני לא קיים, מי שקיים זה אנחנו. הבסיס שלי, הראייה שלי, נובעים מהחיבור בינינו. הנקודה שאני צופה מתוכה אינה בתוך הרצון להנות שלי, אלא ברצון שלי להשפיע לעשירייה. נקודה זו נקראת "אמונה", נקודת הבינה, נקודת ההשפעה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest