דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בין ה-20 ל-22 בספטמבר, התקיים בבולוניה (איטליה) כנס קבלה קטן, אך עוצמתי, שכותרתו "שמחת האיחוד" – והשמחה אכן הורגשה. מה שיצר אותה, הוא חום הלבבות, שהתאחדו ללב אחד גדול. היה חשוב לחזק את קבוצת איטליה לפני הכנס האירופאי הגדול.


תוצאת תמונה עבור טוויטר אירופה זקוקה כיום לתמיכה, משום שהיא סובלת ממשבר חברתי ותרבותי עמוק. ההגירה ההמונית הובילה לאובדן זהות, היחסים בין המדינות הפכו למאוד מתוחים…
כדי להפוך ליישות מאוחדת, על אירופה לכונן יחסים חמים ולבביים בין העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשוב לעורר את כל הקבוצות ואת כל התלמידים הבודדים באירופה, כדי שכל אחד ירגיש כחלק חשוב, בולט, במערכת האירופאית.
אחרת, לא ניתן לבנות כלי רוחני משותף. נשמת אדם הראשון – הכלי הכללי, על ריבוי תכונותיו, שלא ניתן לזלזל באף אחת מתכונות אלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו עתידים להרגיש התגלות עוצמתית יותר של הכוח העליון דרך המערכת הכללית – את האופן שבו היא מכוונת אותנו ועובדת על תיקוננו. עלינו לדאוג לכל הקבוצות, לכלי הרוחני הכללי, למערכת הנשמה הכללית של אדם הראשון, תוך הישארות בעשיריות שלנו. הבורא יתגלה במערכת הנשמה הכללית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מֵחַיִּים את מערכת אדם הראשון על ידי כינון הקשרים בינינו ועזרה זה לזה. כך, הנשמה הכללית מתחילה לעבוד ולנשום. אנו עתידים להרגיש את התלות זה בזה ואת ההכרח בדאגה בעבור כולם. זהו שלב חדש בעבודה, שבו כל כלי פרטי יכול לגדול בצורה נכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תמה תקופת ההתפתחות הפרטית, שבמהלכה כל נשמה פרטית יכלה היתה לעלות לרוחניות. אף אחת מהקבוצות לא תוכל לגדול באופן פרטי. החל מהתקופה הנוכחית, כל התפתחותה של קבוצה תהיה תלויה בהתעוררות של הכלי הכללי. זהו צו השעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה על שלמות הקבוצה העולמית, על חיזוקה, על הרחבת הקשרים בין כל הקבוצות, על ההתגברות וההתעלות מעל כל מה שמפריד בינינו והכיסוי על הכל באהבה – תלויים בגדילת החיבור הגדול הכללי. בזכותו כל אחד יעלה בצורה נכונה בדרכו הרוחנית האישית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי להגיע לאיחוד, כל אחד חייב לבטל את עצמו כלפי האחרים, אך בעשותו כן, האדם אינו מבטל את אישיותו, את אופיו ואת כוחו. עליו להביא לידי ביטוי את השתוקקותו הייחודית לאיחוד ולהראות דוגמה, כך שכולם יהפכו להיות דוגמה לכולם. כך ייווצר האיחוד הכללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולם צריכים לגדול למען האיחוד הכללי. כל אחד דואג כיצד לעזור לאחרים לבטא את טבעם הייחודי, כדי שכל התכונות יהיו מדויקות, בולטות, בוערות, וכל ההבדלים והקשרים ביניהם יבואו לידי ביטוי. ההבדלים בינינו גדלים בהתאם למידת התפתחות הקשר בינינו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest