דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר סיבת כל הרע בעולם היא שהראש אינו מאורגן נכון. כל הטוב, שעדין קיים בעולם, מגיע מהבורא כמקדמה. ישראל זהו הראש המקולקל, הנמצא בין הבורא לאומות העולם. ולכן אנו סופגים מכות גם מהבורא וגם מאומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל חייב להתאחד בכוונה "להביא בתיקונו לקשר בין הכוח העליון לגוף, לאומות העולם". לשם כך אנו קיימים. אנחנו רק המתאם, הערוץ המקשר בין הבורא לאומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קודם כל יש לתקן את הראש, למצב שיהיה בו איחוד, מחשבות נכונות ורצונות טובים. ואז הראש ינהג בגוף בהתאם לרצון העליון, כלומר הבורא: הראש יחבר אליו את הגוף ויפעל יחד עימו כגוף אחד בקומה שלמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם החליט לצום, אז גופו סובל. הגוף לא מבין למה עליו לסבול, ונמצא במבוכה. כך גם בני אומות העולם שסובלים מבעיות שונות, שינויים באקלים, ועוד צרות, ואינם מבינים מדוע כל זה מגיע להם?
הם לא מחליטים דבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שבר אותנו לחלקים ונמצא בינינו. כדי לגלותו, עלינו להתקשר זה לזה. במידת הדריכות, האינטנסיביות, הרגישות לאיחוד, ההשתוקקות זה לזה, נתחיל להרגיש את הבורא. על ידי פיתוח אהבה כלפי הבריות, אנו מפתחים אהבה כלפי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם מרגיש אבוד – סימן שזוהי הכנה מצד הבורא למצבו החדש. על האדם לעצום את עיניו ולעבוד על הקשר עם החברים. הבורא יתנגד לכך, בניסיון לשכנע את האדם, שאין לו מה לחפש בקשר עם החברים, כי גם הם כמוהו ואולי אף גרועים ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוחות העליונים רומזים לנו ומפלרטטים איתנו. הבורא יוצר את כל מה שקיים מסביבנו. אנו עוד נראה כיצד הוא פועל בקרבנו. דבר לא קיים מסביבנו באף מקום. המציאות שאותה אנו מרגישים – נמצאת בכל אחד מאיתנו. בעתיד נבין, שכל אחד מאיתנו אינו קיים בנפרד, אלא קיימת רק מציאות אחת – "כלי", הוי"ה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם הולך "בעיניים עצומות" עד הסוף – זהו מצב של עובר רוחני, המוגבל ביכולותיו.
זה נקרא "עברה (כעס) ודינין", משום שהאדם מתקדם על פני ידיעותיו והרגשותיו, תוך התגברות על הכעס והייסורים. בטל את עצמך כלפי העליון – ואז העליון יעשה ממך את מה שהעליון רוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפונדמנטליסטים לשעבר, הלאומנים, אלה המסרבים לדבר עם כל מי ששונה מהם אפילו במעט, ישתנו באופן פתאומי. האור העליון ישנה את הכל. כפי שהוא הופך את החושך לסמיך יותר כעת, כך הוא גם יתקן אותו. העיקר בעבורנו, הוא להפוך לערוץ מעבר לאור – זוהי עבודתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האירופאים עוד יבינו, שהמפתח להשגת האיחוד טמון בשיטת האיחוד האינטגראלית – על ידי כיסוי כל הפשעים באהבה, בעזרת הכוח העליון, כמו שחכמת הקבלה מלמדת אותנו. ניתן להגיע לאיחוד רק על ידי יצירת תנאים, שבאמצעותם יפעל הכוח העליון דרך עם ישראל, כמו דרך ערוץ מקשר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אירופה תרגיש בחוסר אונים, בחוסר מוצא. ועלינו לספק פתרון. הדבר החשוב ביותר הוא איחוד של כל קבוצות לומדי הקבלה שלנו. אנו נביא לאירופה את אור האיחוד. הסתירות יתרככו, הדיעות, המחשבות והרצונות ישתנו. הכול יתברר במחשבה, כי המחשבות יהפכו לפתע לחדשות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני 50 שנה, לא ניתן היה לדמיין את בעיית המהגרים שקיימת כיום – האירופאים שמרו על האינדיבידואליות של כל עם, הגבולות היו ברורים. בהתאם לתכנית העליונה, כולם צריכים לגלות את השבירה, שבה הם נמצאים. ניתן לחשוף את הצורך בתיקון, על ידי הכנסה פנימה של כוחות זרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – כיצד מדינות אירופה יכולות להגיע לאיחוד עם כמות כה גדולה של מהגרים?
– המהגרים רק עוזרים לעמי אירופה להבין, שהאיחוד צריך להיות מעל לכל ההבדלים. יש לראות את גל המהגרים כהרס, שנשלח על ידי הכוח העליון, אך לצורך התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדרך למטרה יהיו המון בעיות ושגגות – ומעליהן יש לבנות מצב הפוך, מצב של אהבה, מבלי להתייאש או לסגת לאחור, אלא רק להתחזק ולהתחבר. כך בנוי העולם ובדרך זו הוא חייב להגיע לתיקון. רק כך מתגלה השלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח שמחזיק את העם, תלוי במידה שבה הוא מסוגל להתאחד, כלומר להיות דומה לכוח העליון, שהינו אחד. עם שכזה יוכל להתגבר על כל הקשיים, שהרי הם מתגלים כקלקולים וכשבירות בעם, ולכן נדרש לתקנם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "תנאי מחויב לכל אומה, שתהיה מלוכדת יפה מפנימיותה, מתוך אהבה אינסטנקטיבית. אותם בני האומה הנמצאים בהרגשה ההרמונית האמורה, הם העושים את האומה; ועל פי איכותם נמדד מדת האושר של האומה וכל זכות הקיום שלה" (בעל הסולם, עיתון "האומה").

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest