דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פעולת הדבקות בבורא דומה לפעולה של הדבקת משקולת לתקרה. צריך דבק שיהיה מספיק חזק כדי שהמשקולת תידבק ולא תיפול. אז איך אני בודק את מידת הדבקות שלי בבורא? לדוגמה: אני מודד את כוח הדבק (כוח הדבקות שלי בבורא), לפי כובד המשקולת (ההפרעה שאני מקבל בכל רגע נתון) שאני רוצה להדביק לתקרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המחשבות שנופלות במוחנו נשלחות ע"י הבורא ולא כפי שמורגש בנו, שאנו מביאים אותן מאיזה מקום. אלא הבורא שולח אותן למוחנו, והן מפעילות אותנו. כפי שהוא שולח מטר על פני האדמה, והאדמה אינה מסוגלת להרגיש מי שלח אליה את המטר, כך האדם, אינו מסוגל להרגיש מי ששלח לו את מחשבותיו (עפ"י בעה"ס)

תוצאת תמונה עבור טוויטר — אז כיצד אני בודק את מידת המסירות שלי לבורא?
— בדיוק בהתאם לדוגמא: אני בודק את חוזק הדבק (חוזק הדבקות שלי בבורא), בהתאם לכובד המשא (ההפרעות שאני מקבל בכל רגע), שאותו ברצוני להדביק אל התקרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דבר לא קיים, מלבד למחשבה אחת של הבורא – מחשבת הבריאה, שכוללת בתוכה את הכול. אנו עדיין לא מבינים ולא מרגישים, שאנו נמצאים בתוך מחשבה זו ומנוהלים על ידה. כל עבודתנו מתרחשת בתוכה. מחשבה זו – היא כל הבריאה, היא תכנית הבריאה, ואין עוד מלבדה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדע מתקרב לגילוי העובדה, שהמקובלים גילו כבר מזמן: שום דבר לא קיים בבריאה, מלבד למחשבת הבריאה ואנו נמצאים בתוכה. אף על פי שאנו מחלקים את המציאות לכוחות, לחומר, לרגשות, לשכל ועוד, למעשה קיימת רק מחשבת הבריאה, שבתוכה אנו נמצאים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להשיג את מחשבתו של הבורא כלפי הבריאה, וכשנשיג ונכיר אותה – לא נכיר את הבורא עצמו, אלא את היחס שלו כלפי הבריאה. רק המחשבה האחת הזאת קיימת במציאות. ואילו, כל התכונות המנוגדות למיניהן שאנו מרגישים, נועדו רק כדי לחשוף את עומקה ויחידיותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין עוד מלבדו. אנו משיגים את העובדה הזאת על דרך השלילה, מתוך פעולותיו הרבות והסותרות של הבורא כלפינו. סתירות אלה דוחפות אותנו לחבר בין הניגודים. לא ניתן להשיג את הבורא אלא מתוך שני ניגודים, שמתחברים ומשלימים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצד הבורא מספיקה פעולה פוטנציאלית בלבד המכונה מחשבה. בעבורו, סוף מעשה – במחשבה תחילה, כלומר המצב הבלתי מתוקן והמצב המתוקן של הבריאה מתקיימים יחד, והם יוצרים נקודה שחורה – את הנברא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנקודה השחורה, כלומר הנברא, מתפתחת ומגיעה להכרה של עצמה, ומתוך עצמה – להכרת הבורא, על מנת להבין מהיכן היא הגיעה, מי ברא אותה ומי מפתח אותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לדמות זאת לסרט המתרחש בתוך אותה נקודה. כולנו, כל היקום, כל העולמות – קיימים בנקודה שחורה. היחס של המאציל, של האור העליון – הוא מחשבת הבריאה וזוהי רק מחשבה אחת שממנה יצא כל היקום. בה כבר קבוע כל השכר שלנו וכל היגיעה וכל מה שעברנו במהלך הדרך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנבראים מסוגלים להשיג את מחשבת הבורא, כאשר הם נפרדים מהבורא ופועלים בצורה עצמאית. בתוך אותה המחשבה מופיעות מחשבות נוספות: ד' בחינות, פרצופים, עולמות. כל התהליך יוצא בפועל מתוך הנקודה השחורה שכוללת בתוכה בכוח את כל מחשבת הבורא, את כל התהליך הטמון בה במחשבה תחילה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנשיא מקרון: "חייבים ליצור מערכת חדשה של יחסים בינלאומיים, כיון שההתפתחות הפסיקה, הדמוקרטיה יצאה מהאופנה, והקפיטליזם יצא משליטה".
זה נכון: עלינו ליצור מערכת יחסים מיטיבה של כולם עם כולם, כדי להדמות בכך לבורא. אז, הכל יצליח.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבת הבריאה כוללת בתוכה את הכל – אפילו אותי, אבל אני בעצמי משתוקק להשיגה. הבורא נתן לי אפשרות כזו. הוא כמו יצר בי כתם לבן, המכונה "השתוקקות לבורא" ואני מפתח את ההשתוקקות הזו ומכוון אותה אל העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מעיד על כך שבאמת אין עוד מלבד הבורא, ושאני בעצמי נכלל באותו המושג. איני רוצה לשנות דבר מצידי בכל המציאות, אני רוצה רק להשיג את הבורא, להתאחד עם מחשבת הבריאה. זה מה שנקרא דבקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהתאם למאמצים שאנחנו משקיעים בכדי להשיג את מחשבת הבורא, אנחנו מתפתחים יותר, משנים צורות, מתקדמים על ציר הזמן. כפועל יוצא מאותם מאמצים, יתרחשו בנו שינויים שונים ואנחנו נרגיש שאנחנו מתחילים לקבל את צורתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפי שבעולמנו, כאשר אנחנו מתקרבים לאדם מסוים אנחנו נכללים בהדרגה מההרגלים שלו, מהטעמים שלו, כך גם כשנרצה להתאחד עם מחשבת הבריאה, אנחנו נתחיל לקבל את צורת הבורא, לקבל את מחשבתו, היא תהפוך לשלנו. ואנחנו נשיג את הדבקות בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא מחשבה. אנחנו חלק ממנה ונכללים בה. בנוסף לכך, הבורא נתן לנו את האפשרות לפרמט את עצמנו מחדש, להידמות למחשבה זו, ובאופן זה להיכלל בבורא. מחשבה זו נכנסת לתוכנו, בדומה לתכנה שמותקנת על מחשב, בהתאם לרצון ולדרישה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבתו של הבורא תפרמט מחדש ותארגן אותנו כך, שבתוך כל מה שקיים בנו, בכל 620 המרכיבים שלנו – הרצונות שלנו, נתחיל להרגיש את הכוח העליון, שפועל בנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח העליון מפרמט אותנו מחדש וממלא אותנו, בדומה לסרגל ההתקדמות במסך המחשב, שמראה לנו את אחוז הטעינה, עד שהוא מגיע ל-100%.
מחשבת הבריאה פועלת עלינו באופן דומה ונכנסת לתוכנו בהתאם למאמצים שלנו. משמעות הדבר היא, שאנו מתמלאים על ידי הבורא ודבקים בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "הכול במחשבה יתבררו" והכול נברא על ידי המחשבה. החומר אינו קיים, כל המציאות כלולה במחשבה. גם המדענים המטריאליסטים אומרים, שהיקום הוא – מחשבה. חוקרי מוח טוענים, שמחשבות האדם נמצאות מחוץ לו, ואילו המוח הינו מכשיר הקולט מחשבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר באתר The Times of Israel התפרסמה כתבתי החדשה: "אנטישמיות באופנה: איך סמלים אנטישמיים הפכו לטרנד?"

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest